Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Başlangıç

Başlangıç
 

Bazen son bir bakıştır, sayfalarda anlatamadığın...


Yağmur yağarken

Sen düşüyordun gözlerimden

Ve ayırıyordum insanlığımı

Benliğimden...

Seni sevip, özlerken

Yağmur yağarken,

Sen düşüyordun damla damla gözlerimden

Ne ilk ne de son

Utanıyorum işte çaresiz ellerimden...

Çaresiz kalınca ne yapar adam?

Adam ne yapar çaresizlik vurunca saatin tik takları arasında, çıldırdıkça... Küfür mesela; eder mi? İsyan, öfke, panik, üst baş parçalama, duvar yumluklama, bağırıp-çağırma, suçlama, kaçma ya da sadece delikanlı gibi gizlice akıtılmış üç beş damla...

Sen ne yaparsın mesela? Sen ne yaparsın ben bilmem ama...

Ben ağlamayacağım mesela, bu sefer o değil. Başka birşey yapmalı, benliğimdeki savaşta ne hayvan yanım ne de insan yanım kazanmalı. Belki çocuk, belki saf, belki uzak yanım bu sefer konuşmalı... Var gücüyle seslenmeli;

YETER ARTIK VURMAYIN KARDEŞLERİMİ...

 
Toplam blog
: 8
: 161
Kayıt tarihi
: 11.09.12
 
 

32 yıldır yaşıyorum, 11 yıldır öğretmenim 2 yıldır BABAYIM konuşmayı, tiyatroyu, foto..