Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Başlarken bitişini hazırlayan şiir

Daha başlarken bitişini hazırlayan bu şiir gibi

ıskalanmış hayatların gölgesinde

kaybediyoruz kendimizi,

yitik bir buluşmanın arefesinde...

Mutluluğumuza engel geçmiş günlerimizin

üzerimizde taşıdığımız kesik izlerinde

kendini asla yenilemeyecek kopmuş parmakların

ağırlığını taşıyoruz.

Şimdi karşıma geçip bin yıllık hataları yalanlıyorsun;

ben dokunduğum her şeye

acısı hala dinmemiş eski bir yaranın izini bırakmışken

bilmiyorsun ki bütün çabaların nafile...

Tıpkı daha başlarken bitişini hazırlayan bu şiir gibi

dokunduğunda kaybolacak bir hayalim şimdi

sonumuzu hazırlıyorum emek emek ellerimle

ihanetinden bu yana

bütün aşklara duyduğum güvensizliğimle...

 
Toplam blog
: 42
: 1011
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

1980 'de doğdum. Batı'da küçük bir şehirde büyüdüm. Büyüyünce durduğum yerde duramaz oldum. Kuş o..