Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Başlığını siz koyun

Birgün daha çaldım sensizlikten şimdi önümde yeni bir sensizlik var içinde beni neyin beklediğini bilmediğim yirmi dört saat daha var sonra oda geçecek işte böyle kovalayacak birbirini yarınlar... Derken unutacagım seni unuttugumun farkında bile olmadan dogrusuda bu zaten, aksi halde hatırlamış olur insan 'onu unuttum demek bile' hatırlamaktır. Bu cümleyi aklıma getirmeyecek derecede unutmalıyım seni izin kalmamalı başkasını ararken yanlışlıkla senin numaranı çevirmemeliyim kendimle dalga geçeceksem bu başka bişey için olmalı... Sana dair hiçbir fikir kırıntısı kalmamalı beynimde zaman aşımına ugramalı tüm tasalar hiç sevilmemiş hiç yaşanmamış gibi yabancılaşmalısın tesadüfen biryerde adın geçtiğinde irkilmemeliyim. Hakkında sorulan her soru cevapsız kalmalı çok seven insan aynı ölçüde unutmalı...

Seni birgün hatırlamamk üzere silecegim. Ama şimdi değil çünkü ardında bıraktıklarından öğrenmem gereken çok şey var daha. Eger gerçekten dendiği gibi ayrılıklar - acılar insanı adam ediyosa ben kızmamalıyım gidenlere. Ben senin ve senin gibiler sayesinde birgün adam olacagım. Ama şimdi değil. Çünkü dersini çıkarmam gereken çok ayrılıgım var benim. Adam olmak adına nice ayrılıklara... Bak gördün mü böyle dalga geçmeli insan kendisiyle yanlışlıkla o numarayı tuşladıgında değil...

Şu durumda bile gülümseyebiliyorsam epey yol katetmişim demektir seni unutmak adına ama ben daha yolun başına bile gelememişim unutma yolunda... Acaba diyorum bu yazıyı yazmasa mıydı ?

Ben bugün bunları yazmak için gelmemiştim aslında o masaya ama gel gör ki şimdi unutmak üzereyim. Pek sevimli değil bu... bi insanı unutmak??? Anlamı olmalıydı oysa geride kalanların biz şimdi onca zamanı unutmak için mi yaşadık? Geriye birkaç şey kalmalıydı hatırlanmaya değer, akla geldiğinde insanın içini titreten, anlatıldığında dinleyen kişiyi düşündüren, en azından bir sigara yaktıracak kadar burukluk veren bazı anılar kalmalıydı.... Demek ki biz unutmak zorunda kaldığımız tüm zamanları biraz boşa harcamışız...

Galiba zamanı geldi de geçiyor. Eğer yapacak birşey kalmadıysa en doğrusu bu, unutmak... göreceksin seni hiçbişey olmamış, hiçbişey yaşanmamışcasına unutacağım, adını hiç duymamış, elini hiç tutmamış, gözlerine hiç bakmamışcasına... Sonra bu yazının karşısına geçip, yine hiçbirşey olmamış gibi okuyacağım senden kalanları...
Üzgünüm, yapacak hiçbişey yok artık... Belkide unutmak, adam olmaya çalışan insanların tek silahı.....

 
Toplam blog
: 6
: 502
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

1987 Malatya doğumluyum ama Balıkesir' de oturuyorum İnönü Üniversitesi Mobilya Tasarımı bitirdim ve..