Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başlık yok...

Başlık yok...
 

İyi geldi be ölüm muhabbeti. Ara sıra yapalım.


-Gece hiç uyuyamadım

-Hadi ya

-Çok sıkıldım

-Topla lan kendini

-Olmuyor işte.

-Olmuyor değil, olacak işte. Saçmalama lan!  Aslına bakarsan bende de durum farklı değil. İlk defa ciddi olarak içimden ölmek geldi biliyormusun. Çıkayım yüksek bir yere atayım kendimi aşağı dedim.

-Ben acısız ölümler diye araştırma bile yaptım bu konuda. Acısızını bulursam söz sana da söylerim. Hem atma işleri filan da zor. Yerde leke kalıyor, çevresel etkisi filanda sıkıntı yaratarak görsel kirliliğe sebep oluyor.

- Saçmalama sen öldükten sonra bana nasıl söyleyeceksin ki ‘’acısız ölüm’’ şeklini. O zaman kapsama alanı dışında olacaksın, sanal sesli kadın sana ‘’aradığınız diriye ulaşılamıyor’’ diyecek ölü bir ses tonuyla.

-Aklıma geldi de keşke astronot olsaydık uzay gemisinden kendimizi uzay boşluğuna bırakırdık. Ölüme kadar geçen süre en fazla on saniye . . .

-He olur, zaten yörüngede değiliz tam çıkardık o zaman yörüngeden. Ulan uzay boşluğunu bizim kadar kirleten başka da çöp olamazdı.

-Bak işte o ara ben sana mesaj atardım tam ölmek üzereyken al lan işte ‘’acısız ölüm’’ bu diye.

-Ya saçmalama, kapsama alanı dışında mesaj mı olur lan.

-İyi geldi be ölüm muhabbeti. Ara sıra yapalım.

-Evet ya, sıkılmıştım zaten. Hep aynı sıkıcı konular.

-Bir şey diyeceğim.

-De.

-Canım kedi kesmek istedi.

-Kedi olmaz lan. Et çıkmaz ondan. Senle ortak sokak köpeğine girelim.

-Arada çaya da gel, kek falan yer ölümden söz ederiz. Hemen hareketle ölmek isteyenler için sefer yapılacaktır.

-Olur gelirim. Ama tarifeli sefer olmasın. Ölümün ne zaman geleceği belli olmuyor.

-Belirsizlik. . .

-Bana uyar. . .

 
Toplam blog
: 37
: 234
Kayıt tarihi
: 05.09.12
 
 

Munis, halis öyle işte .. Bazen ben bile şaşırıyorum kendime... Ya bu ben değilim diye... Ben bende..