Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

13 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Başlıksız

Başlıksız
 

Terör hakkında yazmayım diyorum ama olmuyor. Her gün gazete ve televizyonlarda çıkan haberler insanın canını sıkıyor. Şehit haberlerine alışmışlık beni gerçekten derinden yaralıyor.

Güvenebilecek birilerini arıyorum kendime bulamıyorum. Göz göre göre askercikler ölüyor. Omuzları dolu olanlar ve kırmızı plakaları olanlar hep aynı şeyleri söylüyorlar. İcraat yok .

Bizim ülkemizde bize posta koyuyor adamlar kimsenin umrunda değil. Artık askeri yetkililerde alışmış şehit haberlerine. Doğu’ da yaklaşık 10 – 15 il de neler oluyor, bu vatanın çocukları neden ölüyor, bu ülkenin milleti neden teröristleri destekliyor diye soran yok .

Biz 15 tane Türk bayrağına sarılmış şehitlerimizi uğurlarken çıkartamadığımız sesi diğer tarafta millet bir terörist cenazesinde kıyameti koparıyor.

Doğu halkına pek fazla kızamıyorum. Onları bu duruma getiren devlettir aslında. Devlet oralarda can ve mal güvenliği sağlayabilse o insanlar neden teröristlerden medet umsunlar. Apo değil miydi onların çoluklarını çocuklarını öldüren. Neden Apo’dan medet umsunlar.?

OHAL var iken bulundum güneydoğuda. Türkiye ile bir alakası olmadığını düşündüm hep. Oradaki tek dil Kürtçe. Türkçe konuşan aradık kendimize genelde. Çocukların çizgi film kahramanı da orada APO.

Nereden geldi bu konu aklına diyeceksiniz. Gece vardiyasında çalışıyorum. Elime aldığım her gazetede şehit haberleri var. Son günlerdeki terörist cenazesinde atılan , slogan ve pankartlar. Hep bir kavga hep bir savaş. Ülkemizin getirildiği duruma üzülüyorum. Uzun zamandır yazmıyorum ama bu konuyu aslında hiç es geçmek istemiyorum. Bugüne nasipmiş.

Bizler halk olarak bilinç kazanmadıkça bu olayların sonu hiçbir zaman gelmeyecektir. Güneydoğudan rant sağlayanlar kimler basında ilk önce onlar açıklansın. Açıklanabiliyor mu? Hayır… Açıklanamaz. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın dedikçe daha çok şehit cenazesine katılırız hep birlikte.

Murat GÜLCEK

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..