Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Başlıksız

Başlıksız
 

Başlıksız
Başlıksız bir yazı nasıl olur bilmiyorum ama gerçekten bu yazının bir başlığını bulamadım. Sıralayacağım cümleler yada kelimeler aslında içimden öylesine çıksın istiyorum çok fazla denetime tabi tutulmadan. Ne demek istendiğinden çok acaba ben ne hissediyorum benim içimden ne geçiyora doğru bir yolculuk olsun ki bunu da istiyorum mu bilmiyorum açıkcası. Dün başladı bu tür zihinzel serzenişler.
Yıldızlar üşür mü?, Güneş yanlız mı?, Hava kapalı olduğunda acaba bulutların üzeri aydınlık mı?, beni sevenler neden sevdi?, beni neden sevmiyor yoksa sevmeyi mi bilmiyor? sevmek ve sevilmenin o güzelliğini yaşamayan kaç insan yavrusu vardır?, Ya güneş yakar mı?, arzuların bittiği an var mıdır?, ya sevgi üşütür mü insanı, iliklerime kadar dondum derken gerçekten iliklerimi hissedebildim mi?, ya elbiseler bizi sarar mı?, yoksa biz onların sarma işlevine güvenip çıplaklıklarımızdan kurtulduğumuza inanmamız mı onları bu anlamda bize sardırıyor?. Bu ve buna benzer bir çok kelime dizisi düğümleniyor boğazıma belki özlemler, belki hasretler, belki kızgınlıklar, belki aldatmalar, aldanmalar, belki sevmeler, sevilmeler, sevişmeler, istenmeler, delicesine, umarsızca, apansızca çalışmalar, yorgunluklar, iş veya güçler bunları getiren ve getirirken uzaklaştıran durum ya da durumlar. Ve bunları tekrar düşününce sadece şunu diyebiliyorum sensizlik ve sessizliğin en kuytu köşesine uzansam acaba beni sarar mısın?
 
Toplam blog
: 31
: 853
Kayıt tarihi
: 29.04.07
 
 

Ülkesinin gençlerine eğitim vermeyi bir fırsat bilip bu yolda üniversitede çalışmalarıma devam eden ..