Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

GAZETECİ YAZAR ASLI MERCAN SARI

http://blog.milliyet.com.tr/aslisari

11 Aralık '17

 
Kategori
Blog
 

Başlıyorum

Başlıyorum
 

YOĞUN DUYGULARLA

(HOŞGELDİM)

Mutluydum MİLLİYET blogda yazacakmışım onay almışım nasıl sevinçliyim. Birçok blogda yazar biriryim, ayrıca gazete köşemde mevcut lakin bu çok başka bir duygu. Yine mi başardın kız Aslı demeden edemiyor gözlerimden yaşlar dökülüyordu. Nereden nereye demeden edemiyorum tuşlara basarken. Nacizane geçmişten ilk yazmaya başladığım dönemlerden içinde bulunduğum tarifsiz duygularımdan bahsederek blogumu açmak istiyorum.

            Yıl 2008 Bu benim ilkyazım, ilk adımım ilk heyecanım ne yazdığımda belli değilmiş esasında ama bu da blogumda durmalıydı. Gece yazarım ben o sessizlik tınısında sezen şarkıları eşliğinde tıngır mıngır derinden çalan duygusallığın son şeklini vererek oldumu acabalarla titrek kalemimle başlardım dökmeye satırlara... Tek isteğim bu değil miydi ne kadar zamanım kaldı ki şu beyhude geçen ahir zamanda? Evladıma ve beni sevenlere bırakacağım tek şey altına imzamı attığım ve bana ait yazılarımdı. Bu yüzden nerden başlanır nasıl başlanır bilmiyordum. Sırf yazma yeteneğimi geliştirmek için günlük bile tutuyorum. Çok severim bu tarz küçük not ve hatırası büyük her şeyi.

                Aslında sırf yazma yeteneğim kuvvetlensin diye dersem yalan söylemiş olurum. Çünkü bunu ikinci plana atan bir neden vardı bende hep kendimi bulabildiğim beni anlayan dinleyen her şeyim kalemim kâğıdımdı evvelden. Yalnızlığım vardı hep, herkesin çıkar ilişkisi için dost olduğu bu dünyada yazarların en iyi dostları bulduğunu ve adeta bu dostları bırakmamak için sayfalarca yazıp çizip duyguları deşe deşe hissettirip ortaya romanların çıktığını düşünüyordum. Karanlık gecelerde her biten kitabın ardından dökülen gözyaşlarımın hayatta hiç bir şeyin tesadüf olmamasına inanmamam belki de tırmanışımın en büyük şahidi bu yazma edinimimi ayyuka çıkarmam. Belki de iç yalnızlığım itti beni yazmaya, bu dünyaya ait hissetmedim kendimi ilk başta beceremiyor olmam beni karamsarlığa sürüklemedi aksine daha çok çalışıp en güzeli elde etmek için hırslandırdı. Kalemimin yettiğince beni karşılıksız dinleyen tek şey olan kâğıtları her gün yazılarımla, anılarımla karalıyordum. Karşımda bana süzüle süzüle bakan 8 cilt karalanmış ajandam bakıyor azımsayamazdım bunu. Bunları yazdığım klavyenin her tuşuna ilk defa bir anlamla dokunuyorum,  ilk defa değerli geliyor üzerindeki tuşlar ve o tuşlara basan parmaklar. Bu yazımla utangaçlığımı ve heyecanımı da atıyorum üzerimden yavaş yavaş; küçük de olsa adımlar atıyorum artık cesaretimi toplayıp ben ölsem de beni yaşatacak ilmek ilmek gözyaşlarıyla karaladığım şiir, söz ve yazılarımı bütün gönül dostlarıyla paylaşacaktım herkes yazarçizer herkesin içinde biraz şairlik vardır. Esas mesele bunu herkesin fikrine zikrine ve duygularına sunmaktı bunu yapabileceğimi biliyordum şuan şu tuşlara vuruyor olmam bile bunun kanıtı değil miydi? Derim ve buraya kadar yazmışım… 

              Ve yine çok yoğun duygularla ilk bloğumu vermenin heyecanıyla hekese Gece yazar AMS (Aslı Mercan Sarı) olarak 2017 senesinin son demlerinden selam ederim.

 
Toplam blog
: 94
: 280
Kayıt tarihi
: 20.11.17
 
 

Bundan yaklaşık on yıl önce kaleme, kağıda, satırlara  gürültüsüz bir şekilde haykırmaya başladım..