Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Başörtüsüne özeniyorum 2

Başörtüsüne özeniyorum 2
 

Gazeteler de bir resim, ülkemizi ziyaret eden bir devletin, Müslüman bir devletin, Suriye’nin devlet başkanı, eşi, (nasıl hoş, nasıl bakımlı, güzel bir First Leydi) bizim Cumharbaşkanımız ve modern mi modern eşi ile kameraların, fotoğraf makinalarının önündeler.

Beylerin arkası dönük makinalara, kapıdan çıkmak üzere olan eşlerini bekliyorlar yanlarına gelmeleri için, en arkada, duvarda bir Atatürk portresi gözüküyor, bana mı öyle geldi bilmem hiç mutlu değil o portre, kaşlarını çatmış çooook düşünceli, sanki her an dile gelecek konuşacak ve bir konuştumu bazıları kaçacak delik bulamayacak gibi bakıyor, öyle anlamlı ki korkutuyor insanı, birilerine bir şeyleri anlaması için sanki özellikle konulmuş bir fotoğraf...

Bu fotoğraf yıllardır yıkmaya çalıştığımız ama üstümüze yapışıp kalmış “sizin ülkeniz kara çarşaflıların ülkesi” diyenlerin düşüncesini yıkmak için ne güzel bir cevap oldu, haklı çıktılar.

Çoğunluğun oylarıyla geldiler, madem demokrasi diyoruz saygı duymaktan başka çare yok, demokrasi budur değil mi?, herkesin seçimine saygı duymak, duymazsak adı demokrasi olmaz, onun başka bir adı var ve ondan yana değiliz,

Bu konuya takığım, taktım, içimi sıkıyor, yüreğim daralıyor, bu daha başlangıç diyor içimde ki ses, yok diyor bir diğer ses, karamsar olmak yok, kötü düşüncelere yer yok, iyi niyet olmalı, bana çok anlamsız gelse de, bir kadının saçının görünmesinin cinsel duyguları çağrıştırdığı komik gelse de buna inanan bir sürü insanın varlığı kaçınılmaz bir gerçek, saygı duyuyorum...

Diyorlar ki biz sizin göğüs çatalınız az gözüküyor biraz daha açın diyor muyuz??

Siz de bizim için yorum yapmayın, bizi eleştirmeyin,

Siz- Biz olduk sonunda, korkarım bu ayrım giderek de büyüyecek, uçurumlar açılacak, geri dönülmez hallere gelecek

Bu ülkenin başına örülmek istenen çorapların ipliği hiç bitmeyecek...

Her şey çok güzel olacak...(demek istiyorum içimden)

 
Toplam blog
: 15
: 1333
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Yolun yarısında ama yolun yarısının 45 olduğunda ısrarlı, ailesine, dostlarına, çalışmaya, aşka çok ..