Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '12

 
Kategori
Anılar
 

Bataklıkta bir gül mü?

Bataklıkta bir gül mü?
 

Ben çok seyahat eden ve seyahatlerimde herhangi bir olumsuzluklar ile karşılaşmamak için çaba gösteren birisiyim. İlk işime girdiğim gün tamam başardın artık bundan sonrası yokuştan aşağı inmenin zevki olacak.

Aslında hayata yeni başlıyormuşum. Çocukluk arkadaşım Eylül ayının ortalarında beni aradı ''kardeşim gel tatil yapalım'' aslında özlemini duyduğum bir duyguyu hatırlattığı için direk kabul ettim ve İstanbul-Sabiha Gökçen havalimanından Dalaman'a gitmek üzere uçağa bindim. Bu yaşadığım olayda ne yediğim, ne gözlemlediğim, neye bindiğim gibi sizi sıkacak bir anımı paylaşmayacağım. Arkadaşım havalimanından beni aldıktan sonra 1 gece uykusuz olarak aracımız ile gezdik ertesi gece uçağa binip sabahını işimde olmak için Dalaman havalimanına doğru ilerliyorduk. Arkadaşım ''ya birader şu Bar'a bir gidelim hemen çıkarız'' dedi ya gidelim, gitmeyelim derken kendimi Bar'da buldum. Cebimde de yaklaşık 4.000 Türk Lirası var fakat içerisi ağar bir sigara kokusu ve yer arayış çabaları. Arkadaşım biraz daha hareketli bir arkadaşım olduğu için müzisyen olarak gördüğüm yaklaşık 21 yaşlarında olduğunu düşündüğüm genç ve en kaba tabiri ile manken gibi bir kız. Ben o an bütün oradaki yanlışlara rağmen bir doğru onu ilk görüşte kabul ettim. Öyle etkilendim ki arkadaşlarıma bakmaya dahi tenezzül etmeden onun gözlerinin içine bakıyordum. Benim orada olmam yanlıştı ertesi sabaha işe gitmem gerekiyor ama ben sadece ona odaklandım. Bir yandan alkoller gidip geliyor bir yandan hesap arada geliyor bir yandan masadaki bayan sayısı artıyordu. Ben sadece ona odaklandım ama ona baktığım her dakika için neredeyse bir günlük bir yevmiye parası ödüyordum. Ondan o kadar etkilenmiştim ki ''cennetteki melekler bile bu kızı kıskanıyordur'' diyordum. Bir den fazla kez o yerde telefon numarası veya mail adresini istedim çünkü onu çok sevdiğimi ondan ayrılmak istemediğimi belirtiyordum. Bulunduğumuz andan itibaren yaklaşık 1 saat geçmişti ki arkadaşlarım kalkalım, biz kalkıyoruz, gel hadi gibi sözler ile beni masadan kaldırmaya çalışıyorlardı ki ne nafile ben kalkmadım ve arkadaşlarım beni orada bıraktılar. Sonunda bu ısrarıma dayanamayan o kız mail adresini verdi en son o mail adresini cebime koyduğumu hatırlıyorum.

Yaklaşık 2.500 lira kadar masa da bıraktığımı biliyorum fakat kalan 2.000 liraya yakın para cebimde yoktu. Kimseyi de suçlayamam belki de masa da bıraktım ama çok yanlışlar vardı. Maddiyat ile hiç bir alakası yok ama benim orada bulunmam yanlıştı. Gözlerimi açtığımda saat 05:00 civarıydı ve 3 saat sonra da işte bulunmam gerekiyordu fakat ben masadan kafamı kaldıramıyordum. Bir ara güç alıp kafamı kaldırdım ve çevreme bakmaya başladım. Benden de hoşlandığını ve etkilendiğini söyleyen ve bereber dans ettiğim o kız bir başka masada, başka kişilerle beraberdi yıkılmıştım o an hiç bir şey yapmadan oradan taksi ile ayrıldım ve otele yerleştim. Mail adresini almıştım bu karanlıktaki tek yanan ışığın o kız olabileceğine inandım veya çocukluk yüreğimi kaptırdım. Aradan yaklaşık 1 ay geçti facebook'tan görüşmeye başladık. Gürcistan'lı üniversite öğrencisi olduğunu okul harcırahını çıkarmak için bu işi yaptığını belirtti. Ben ciddi olduğumu her ne kadar belirtsemde ''bu kadar karanlık bir geçmiş unutulamaz'' diye de düşünüyordum. Benimle bir hayat kurmak istediğini söyledi süreç içerisinde bu konuşmalar 9 ay sürdü ve taki bugüne dek benden üniversitesine gidemediği için para istemeye getirdi bende bütün yaşadığımız her şeyin bir yalan üzerine kurulduğunu anladım. Benden ne götürdü? İnsanlara olan güvenimi. Ne getirdi? 9 aylık bir sevilme duygusu.

Hepinizi saygı ile selamlıyorum.

 
Toplam blog
: 83
: 5833
Kayıt tarihi
: 27.06.11
 
 

Manisa/ Soma Doğumluyum. Her ne kadar yazılar yazmayı bunları da paylaşmayı sevsem de bir gün yaz..