Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Batan geminin türbanı bunlar gel vatandaş gelll

Batan geminin türbanı bunlar gel vatandaş gelll
 

Mahallemizde perşembe günleri pazar kuruluyor . Üç komşu pazara gittik . Pazarın tam girişinde bir bağırtı ve

kadınların birbirlerini ezercesine hareketliliği vardı . Tabi bizde merak ettik . Komşum daldı kalabalığa ben o konuda

pek becerikli değilimdir . Kadınlar ellerinde üçer beşer rengarenk eşarplarla çıkmaya başladılar . Ne kadar bunlar

diye sordum . 2, 5 ytl fiyatı dedi . Baktık marka hemde tanınmış markalarda var arasında .En kötü eşarp 5 ytl den

satılıyormuş . Arkadaşımın biri kapalı o söyle di .Hayret ettik doğrusu . 2, 5 YTL ye markalı ve gerçekten kaliteli

görünen eşarplar pazara nasıl oldu da düştü ? Pazarın ortasın da iki ve sonuna doğru iki tane daha olmak üzere

küçük mahalle pazarın da beş tane eşarp satıcısı . Şaşılmayacak gibi değil ki . 10 yıldır bu semtteyim hiç

rastlamamıştım eşarpçıya . Aklıma takılan ilk sorular acaba akp eşarp fabrikası mı açtı , yoksa yumurta veya

gemiciklerin yanında ek ilave destek olunması için pazarlama mı yapılıyor da biz duymadık . Her neyse fazla

düşünmeyeyim vardır bir bit yeniği kokusu çıkar elbette . Kadınlar eşarpları ucuza getirdiler rengarenk sıkmabaş

yaparlar artık .Bende gonsoluma örtü yapmak için şal şeklin de uzunları varya adı neyse ondan alacaktım ama vaz

geçtim .

Satıcıların sesi halen kulaklarım da , gel vatandaş gel batan geminin malları bunlar . Bu batan gemi hangisi , siz

çözebildiniz mi ?
 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..