Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Batık

Batık
 

mum aleviyle yanık dipte saklı batığım.


Kapkara bir ağaçtım

yangınında kuytu hecelerin.

Kesik uçlu bir kalemin

düşyazısı aklımda.


Sorgulanmış şüpheydim

pervasız geceleyin

koyulup maviye masallardan

açılan sözler diyarına.

Yürüyen merdiveninde zamanın

sıradan telaşla buluştum

anlat dedi bana

sonu yok bu hikayenin.


Kıpkızıl bir günbatımıydım

günde kalan son hüznün

ürküten yalnızlığına

ve çilekeş bir kapının

kaçıncı kez tutulmuş

demir halkasıydım eline dokunan.

Kamarası birinci sınıf

rotası sınırsız gemiydim

dairede sonsuz

ufka tutsak yanılgılara.


Hedefini bulmuş bir oktum

tam kalbinden yanana

ateşine kanatmış

mutlu avdan soluktum.

Sapsız bir gelincik

kitap ayracı niyetine

acı şiirin mürekkebi

yeni romanın bilinmezi

önünde bir törendim

yaşamın gerçeğine.


Kanatlı balıktım uçarken

balıkçı ağına takılı

kayıt dışı geçmişim

bilinmeyen patikalara

terkedilmiş bir sabah

sahte kucakta alışkanlığın.


Notası yazısız bir aşkın

söze kaçmış şarkısıydım

davetsiz ve yalnız

dolunay gibi parlak

yazgısı sıkı bir düğüm

ve çözülmüş bütün sırlarından.

Donuk bir su damlası

tarifsiz yüküydüm baharın

rengarenk duaları

dün dağında kışlayan

beyazlığım ışıldar

korkusuz soğuğuna

koşulsuz bekleyiştim

sabırsızca eriten

geç yazın gülüşüne.


yokluğundan bir adım

gümüş pullu yankınım

deniz fenerine binışıkyıl

mum aleviyle yanık

dipte saklı batığım.




başak.4ocak2009




resim: www.worth1000.com/entries/257500/257514NSur_w.jpg

 
Toplam blog
: 121
: 2834
Kayıt tarihi
: 09.07.06
 
 

Başkentte doğmuşum ve orada gidilecek tüm okullara gitmişim: ODTÜ-Psikoloji ve Ankara Üni. İletiş..