Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Battaniye de sevdaya dahil mi?

“Ben ancak şunu bilebilirdim, yapabileceğim en iyi şey, kendimi asmaktı” demiş yazar

Aslında hepimizin adını dünya edebiyatından bildiği Tolstoy’a ait bu cümle

Hem bu kadar depresif olup, hem de en iyi başyapıtları ardında bırakmak nasıl mümkün?

Depresyonun insanı verimli yaptığı konusu çok doğru bence

Düşünmüyor değil insan…

***

Balkon kapısını açtım

Berrak ve serin bir ışıkla aydınlanmış rüzgar taradı saçlarımı önce

Sonra toprağın kokusu doldu ciğerlerime

Ahh! Özlediğim havalar değil mi bu? Hüzünlü sonbahar…

“Seni seviyorum sonbahar” dedim ve şapşal bir gülümsemeyle uyandım

Gökyüzü griye boyanmış, beyaz bulutlar kaçacak yer arıyor

Güneş istifini bozmadan, bir bulutun arkasında dinlenmeye çekilmiş sanki

Durumdan şikayetçi değilim

Tamam yaz insanıyım, çok severim yazı

Deniz, kum, güneş filan…

Ama mizacım gereği hep melankoliğim biraz da depresif

       Depresyon hırkam hep üstümde

       O yüzden bir yanım hep sonbahar

       ***

Hala kabullenemesek de sonbahar geldi geçiyor

Yapraklar kızılın her tonuna bürünmüşken, biz de dumanı tüten kupalarımızla  yağmur-kitap moduna geçiş yaptık

Burnumuz daha sık üşüyor artık

Battaniyesiz oturmuyoruz evde bile

Sahi battaniye de sevdaya dahil mi?

Aman üzülmeyin canım bu kadar

Belki pastırma sıcakları gelir

Belki de haksızlık yapıyoruzdur yazcılar, sonbahara

Belki de sonbaharı “son bahar” yapan bizizdir

Hep bir veda hikayesi gibi

Belki onun başka hikayeleri vardır anlatacak, daha romantik

Hem Kasımda aşk başka değil miydi?

 
Toplam blog
: 57
: 189
Kayıt tarihi
: 15.11.17
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Halkla İlişkiler - Anadolu Üniversitesi İşletme  Köşe Yazarı/Blogge..