Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Futbol
 

Bayan gözüyle Futbol ve Beşiktaş

Bayan gözüyle Futbol ve Beşiktaş
 

Kendimi bildim bileli beşiktaşlıyım, bilen bilir, bizlerin arasında bu bir miras mevzusu halinde yarı bir efsane olmuştur, babadan geçer herkeze, futbolu takip etmekle takım tutmak, aşık olduğun iki renge gönül vermek arasındaki çizgiden geçeli sanırım 19/20 sene oldu.

benim asıl değinmek istediğim konu Türkiye'de ve Bayan gözüyle futbol, deplasman dışında hemen hemen her maça giden beşiktaşı sadece futbolda desteklemeyip, hentbol basketbol voleybolda da yanında olarak gördüğüm ama konuşamadığım, tepkimi ortaya koyamadığım anların çok olduğu son hatırladığım ve içimden o anda haykırmak isteyip de neden diyemediğim o gün samiyene deplasmana gittik, zor da olsa bize ayrılan kısımda yerimizi aldık, dk 1 olmadan kafamıza sağlı soğlu koltuklar yağdı, ama burda işin enteresan kısmı bize ayrılan eski açıktaki kısımın tam ortada olması ve lig tv de maç yayınında o anda bu görüntüleirn gösterilmemesiydi, ama ben buna Türkiyede sakalı olan bir takım insanların sebep olduğunu düşünüyorum, kafamı kurtarabildim bir şekilde montla öyle ya da böyle, ama devre arasında su almaya gittim. neyse merdivenlerden tekrar geri çıkarken yukardan da inen 16/17 yaşlarında beyaz montlu bir çocuğun kafasını iki eliyle tutarak ağladığını ve koştuğunu gördüm, kafasına koltuk saplanmıştı o gönül veridiğim takımın renklerinden biri olan beyazın rengi bir anda kıpkırmızı olmuştu, yardım etmek istedim, abla çıkmam lazım burdan dedi ama polis kapıyı açıp da stad dışına çıkarmadı, garibim kimbilir maç sonuna kadar ne yaptı? Sadece bununla da kalmadı, 2.yarıda kapalı triübünün üstüne çıkan bir kişi stadı aydınlatan o dev ışıkların arkasına saklanmış, bizlere meşale atmaya başladı, tabii kimse göremiyordu çünkü ışıklar göz alıyordu, çok akıllıca, bunların hesabı hiç verilmedi, verilsede bişey vardı, hiç bir zaman bu olanlar son bulmayacaktı, tribündeki bu çirkin görüntülerin sebebi neydi bu kadar, insanları öldürmeyi bile göze alabilecek kadar cani miyiz bizler.

Beşiktaşlı olmanın verdiği ayrıcalık bana dürüstlük, mütevazilik, duyarlılık saygı ve hassasiyetti kattı, gururluyum bu yüzden, bir daha dünyaya gelsem yine beşiktaşlı olurdum.

Haksız galibiyet almasın, benim takımım, bazı başarılar elde etmek için devreye parayı sokmasın, para için bu formayı giyen geceleri barlarda gezen futbolcusu olmasın, hakemler satın alınmasın, çalıntı besteler söylenmensin, yaratıcı olunsun, tribündeki etkiler showa dönüşsün. Sadece beşiktaş değil hepsi böyle olsun, tv başında maç izleyenler futboldan zevk alsın, hafta sonları avrupa maçlarını izlemekten sıkıldım artık, neden daha ileriye yol alamıyoruz hep böyle geriden mi geleceğiz, adımız dünyada kötü mü anılsın?

 
Toplam blog
: 4
: 377
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

24 yaşında İstanbul doğumlu, devamlı sektör değiştiren, buna rağmen hala mesleği netlik kazanmamış, ..