Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Temmuz '07

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Bayan Prezervatif

Bayan Prezervatif
 

Günaydın dünya, günaydın ülkem, günaydın aşkım, günaydın benden olan canlılar.

Bugün dört Temmuz, iki bin yedi ve günlerden Çarşamba.

Şu an sizlere tam bir aydır mesken tuttuğum ''Acıbademcik Hastanesinden'' Ce ÖÖ Ö diyorum..

Bilin bakalım Sağlık Bakanlığından onaylı hangi konuyu anlatmaya çalışıp anlatamıyacağım size ve siz ''leblebi'' diyeceksiniz..

- Sabişş harfleri klavyede geveleme, nasılsa anlatıp yazacaksın illaki de neler anlatacaksın mı diyelim ?

- Haa haa ha şimdi şak diye yazacağım sizde şak diye leblebi tozu olacaksınız..

- Ha ha ha güldürme bizi boş yere ya
Hangi yazdığına toz duman bulut olduk ki buna sis olalım.
Hadi hadii çıkar şu baklayı da akşama yine fava yapalım.

- Bugün bayan ''prezervatif'' beni aradı!
''Hani ya da benim elli gıram pastırmam pastırmam'' Geçenler de bay Prezarvatif aramıştı ya hatırladınız değil mi? İşte bugünde onun eşi hanımefendi yani ''bayan Prezervatif'' bana alo dedi..

- Sen var ya çok uydurukçusun sabiş.
- Evet o yüzden hep beni arıyorlar kine :)

- Anlıyoruz günlerdir hastanedesin normal olmaman çok normal.. Hadi uçta bakalım sana..
- Uçucam tabii ben hiç yürümem ki :)

- Kuduz gibi merak ettik eeeee? ‘’Bayan prezervatif’’ kocasından yana, dert mi yandı sana?

- Bak bildinizzz
Size milyarlarca selam söyledi vee sevgili ''bay prezarvatif'' gibi, oda aynıyla iletti..

Dedi ki verdiğim zevkleri birlikte paylaşırken, son yıllarda ki kadın sağlığıyla ilgili yapılan çok ciddi araştırmalarda ve yapılan tespitlerde beni yeterince tanımadığınızı öğrendim. Dedi.

Ayrıca kullanıldığım vakit verdiğim faydaların eksik bilindiğini de öğrendim..
İş başa düştü dedim bizim herife ve doğruu akşam çayına sana geldim ''Acıbademcik Hastanesine''

Bak sabiş'im yeter ki bu bilgileri bilinçlice paylaşalım hayatımızın tadına varalım dedii.

Yaa ne iyi etmiş değil mi kızlar?

Azıcık göz kulak koyalım şu konuya ve sonacıma da rahat edelim. En önemlisi de bizim heriflerle ''laf ola beri gele'' sebeplerden dolayı kavga etmeyelim..

Dünya sağlık teşkilatının hazırlamış olduğu yıllık araştırma raporu sonuçlarına göre, kadın hastalıkları ilk sırayı alıyormuş.

*Risk faktörleri! Yaş, evlilik durumu ve cinsel partner sayısı. (gösterilmiş)

*Rahim kanserinin yaygınlaşması.

*Rahim ağzı kanseri dünyadaki kadınlar arasında en sık rastlanan ikinci kanser türüymüş.

*Rahim ağzı kanserine sıkça rastlandığını, ölüme sebebiyet verdiğini ve bunun yanında da yeni geliştirilen bir aşının sayesinde yeniden gündeme geldiğini açıklamış uzmanlar.

Dikkat çektikleri nokta!

İstatistiklerde tahmin edilenin çok üstünde rastlanan enfeksiyon oranı..

*Kısacası HPV olarak adlandırılan virüs türleri, (tehlikeli bir bakteri cinsi) rahim kanserinin yanı sıra anüs ve genital organların diğer kısımlarında da kansere yol açması..

Bu hastalıklara şifa olması için, ''kadınlara özel'' bir ''koruyucu prezervatif’' geliştirmişler.

Bu prezervatifin özelliği!

İlişki sırasında ilaç salgılıyormuş.

**Moleküler prezervatif üzerinde çalışan ABD’deki Utah Üniversitesi’ndeki biyomühendisler, bu prezervatifin AIDS’in önlenmesinde büyük rol oynayacağına dikkat çekiyorlar. Utah Üniversitesi Bio-mühendislik Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Patrick Kiser, “Ekibimle birlikte vajinaya sürülen bir sıvı geliştirdik. Buna 'moleküler prezervatif’ adını veriyoruz. Çünkü bu 'prezervatif’, vajinaya sürüldüğünde jel kıvamına gelerek vajinal bölgeyi tamamen kaplayan moleküllerden oluşuyor. Bu, ayrıca bir 'akıllı prezervatif’. Çünkü ilişki sırasında spermlerle temas ettiğinde AIDS’e karşı ilaç salgılıyor'' diyor.**

**Uzman kaleminden**


Sevgili Bacılarım,

Okuyup gördüğünüz gibi, bizler çok özel varlıklarız..
Allah'ımıza sonsuz şükürler olsun..
Her zaman ki gibi yazdıklarımı okuyanların büyük bir çoğunluğunu Hanımefendiler yani sizler oluşturmaktasınız.. Bana ''Emekleyen kalemime'' verdiğiniz bu onur için, özellikle siz kızkardeşlerime sevdiğiniz çiçeklerle çok teşekkür ediyorum..

Sizler birer kelebeksiniz, dileyin benden ne dilerseniz?

Fotoğraf mı?

Milliyet galeriden olduğu için, canının istediği vakit değişme özelliğine sahiptir..
Söylemedi demeyin, sonra da bana küslük etmeyin!

http://galeri.milliyet.com.tr/ Dememişmiydim size :)

sabiş.
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..