Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '06

 
Kategori
Parti
 

Bayan şaşkın ben mahcup

Yeni gelmiştim buraya konuşulanı anlamiyorum, derdimi anlatamiyorum, kelimeleri tam telaffuz edemiyorum. Ilk defa komsularin tanisma partisine katiliyorum, meydanda tenteler kuruldu masalarin uzerine hasir sapkalar, cicekten kolyeler ve puskulden yapilmis etekler konuldu.

Yiyeceklerin bulundugu masalar ayri, icki ikram edilmiyor ama ickisini getiripte icenede karisilmiyor. Iki kamyon ince kum getirilerek suni plaj havasi yaratilmis cocuklarin oynamasi icin. Partiye katilanlar once cicekten kolyeyi boyunlarina takiyorlar, bayanlar bayan hasir sapkasini erkeklerde erkekler icin olani baslarina geciriyorlar, arzu edenler girgir olsun diye puskullu etekleri takiyorlar bellerine, Herkes birbiri ile tanisarak arkadaslik kuruyor. Ben de konusulanlari anlamadigim halde anliyormus gibi davraniyorum. Muzik caliyor ama dans eden yok. Bes alti erkek sohbet ediyoruz.

Bir cift yeni katildi partiye uzun boylu 35 yaslarinda bayan ve erkek. Ellerinde sarap sisesi ve kadehleri ile geldiler. Saraptan kadehlerini doldurarak erkek bayanlarin yanina, bayanda cevredekilerle tanistiktan sonra bizim yanimiza geldi. Basladi tek tek nerede oturuyorsunuz diye sormaya, herkes oturdugu evi yakin ise, eliyle isaret ederek gosterdi. Uzakta ise tarif etti, bayan bana donerek siz nerede oturuyorsunuz dedi. Vircayna dedim, erkekler gulmekten kendilerini yerlere atiyorlar, kadin ise mimikleri ile saskinligini gosteriyor, anlamadim dedi, manali manali. Tekrar vircayna dedim, erkekler kendilerini tutamiyorlar, ben mahcup kadin saskin, bayan yuzumdeki mimiklerden sakami yapiyorum, yoksa dalgami geciyorum diye cozmeye calisiyor. Bende nerede hata yaptim diye dusunuyorum, sonunda tarif ettim el kol hareketleri ile birbucuk saat araba kullandiktan sonra geldigimi, meger vircinya (amerika`nin eyalatiVirginia) diyecegime vircayna (kadin cinsel organi) diyormusum. Bayandan ozur diledim bayanda basladi gulmeye, bayanin orada nasil yasanir diye merak etmistim dedigini arkadasimin bana tercume etmesinden ogrendim. O gunden sonra ayni hatayi bir daha yapmadim.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...