Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bayanlar; bunları kesinlikle yapmayın...

Bayanlar; bunları kesinlikle yapmayın...
 

'' Bayanlar; bunları kesinlikle yapmayın..! ''
Bir internet sitesinde; bugün, bu başlığı okudum. Kadın-Erkek ilişkileri hakkında, bayanların asla yapmaması gerekenler tavsiye ediliyordu yazıda. Yeni birisiyle tanıştınız, ondan hoşlandınız ve onunla bir şeyler yaşamaya karar verdiniz, hatta istiyorsunuz. Ama bu durumda;

- Beraber geçirdiğiniz ilk dakikalarda; çok gülüp, çok konuşursanız,
( Biliyomusuun ? Cem Yılmaz'ın; hani şu stand-up gösterisinde, '' Pınaaar noooolduu ? '' esprisi vardı ya ? ekikikiki...ben o espriye bayılmıştım var yaaa...kikir) tarzında olayı fazla boğarsanız...

- Hiç konuşmazsanız ve dut yemiş bülbül misali bir köşede oturursanız,
( Evet, sen bu durum hakkında neler düşünüyorsun Pınar ?... Anladım.. Eeee bi kola daha içmek istermisin pekiii ?... Ee tamam o zaman... istersen artık kalkabiliriz. Bu gün, bayağı bi muhabbet ettik ama dimi Pınar ?...) dedirtiyorsanız...

- Söylediği her şeye; '' ben de...'' diye karşılık veren cümleler kurarsanız,
(-Geçen gün; işyerimde bir arkadaşıma, yanlışlıkla Zeynep dedim biliyomusun ?
-Ayyy inanmıyorum Berke, ben de...
-Gerçekten mi ?
-Vallaaaa...
-Bu gün sabah, traş olurken yüzümü kestim.
-Ayyy inanmıyorum Berke, ben deeee...
-Nassıı yaniii ? ) çuvallarsanız...

- Kendi fikirlerinizi sürekli savunursanız,
( Aslında; benim, günümüz evliliklerinde göremediğim ama, görmek istediğim şey; karşılıklı güven, sadakat, hoşgörü, anlayış, fikir birlikteliği ve bunun gibi şeyler biliyomusun ?) diretirseniz...

- Zekanızı göz önüne sermek için, küçük oyunlara başvurusanız,
( Ben; daha anasınıfına giderkene, legolardan acayip şekiller yaparmışım, annem ve babam beni; ''ne kadar zeka küpüymüş benim kızım...'' diye severlermiş beni...) sererseniz...

- Kendiniz hakkında çok şey anlatırsanız,
( Sana, ilkokuldan Mertcan isimli arkadaşımdan bahsetmişmiydim ? O benim büyüdüğüm zaman, sarı saçlı mavi gözlü bir manken kadar güzel olacağımı söylerdi hep biliyomusun ? Ee ama sen hiç kendinden bahsetmiyorsun bana..? seni böyle tanıyamam ki ben ?) anlattırmazsanız...

- Ailenizin geçmişine kadar, bu anlattıklarınızı detaylandırırsanız,
( Benim babam da; anneme çıkma teklifini, ilk defa o zamanın meşhur bi pastahanesi varmış, böyle sahil kenarında ve hep genç çiftler gelirlermiş oraya, oranın meşhur sütlaçı varmış herkes sevgilisiyle buluştuğu zaman sütlaç yer ve gazoz içerlermiş, ondan sooracıma, babam annemi oraya götürmüş ilk defa, bir masaya oturmuşlar ve garson yanlarına gelince; babam, annemi ilk defa orada kıskanmış, hemde garsondan biliyomusun ?) detaylandırırsanız...

- Onu beğendiğinizi çok belli ederseniz ya da direk bunu söylerseniz,
( -Ayyy Alpcaaan, biliyomusun seni kime benzetiyorum beeen ?
-Kimee ?
-Biret Piteee...
-Yok yaf ?
-Ayy vallaaa...) söylerseniz...

- ''Keşke seni daha önce tanısaydım'' gibi cümleler kurarsanız,
( Ne kadar mutluyum şu an biliyomusun ? Çünkü; daha önce herkesin bi erkek arkadaşı varken, ben onlara imreniyordum. Bizim kızlar bana hep birilerini tanıştırmak isterdi ama ben kesinlikle istemezdim...Keşke seni daha önce tanısaymışım ve bunca zamanı boşuna harcamamış olurdum...) kurarsanız...

- ''Depresyondayım'' derseniz,
( - Merve, sen Göksel mi dinliyorsun ?
- Eveeet, ''Depresyondayım unutulduuum...'') dinlemeyin...

- Eski sevgililerinizi anlatırsanız,
( - Lisede bi çocuk vardı, edebiyat sınıflarından birisindeydi. Benimle çıkmak istiyordu, bana arkadaşlarımla şiirler gönderirdi. Çok duygusal bi çocuktu, lise bittikten sonra bir daha görüşemedik onunla...) anlatmayın...

- Çok içki, çok sigara içerseniz,
( Hayatım; seninle öpüşmeye bayılıyorum ama, seni öperken sanki, Kül tabağı yalıyormuşum gibi hissediyorum kendimi..!) dedirtmeyin...

- Ben özgür bir kadınım triplerini, gözüne sokarsanız,
( Kariyerim var, gayet güzel bir de otomobilim var, evimde son model beyaz eşyalarım var, kazandığım para da fena sayılmaz, mortgage ile ev almaya karar verdim, evlilik üzerinde düşünmek gerek diye düşünüyorum...) triplerine girmeyin...Adam sizden kaçar sonra...

Evet sevgili dostlar, bayanlara bunları asla yapmamaları tavsiye ediliyor ama, ya erkek milleti olarak bizler ? kadın-erkek ilişkilerinde her zaman paylaşım olmalı diyoruz da, kadınlar ve erkekler üzerlerine düşeni ne kadar yapıyorlar ? erkek yaparsa, kadın da yapar demekle ilişkiler yürümüyor. Daima karşılıklı hoşgörü ve saygı içerisinde ilişkileri yürütmeli diyorum ben kendi adıma...
Herkese sonsuz saygılarımla...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..