Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bayanlar asla affetmez

Bayanlar asla affetmez
 

kendi albumumden


Adam evde gul gibi karisini birakarak hovardaliga cikiyor. Madem aklin disarida ne diye evlenirsin be adam. Adam olaki birisine takildi sanki karisi anlamiyor olup bitenleri. Uyanikya herseyi kalemine uydurdugunu zannediyor. Halbuki kadinlarin bu konularda ne kadar hassas olduklarini, hislerinin ne kadar guclu oldugunu algilayamiyor. Kadinin intikam duygusunun ne kadar guclu oldugunu yapilanin yanina kar birakmiyacagini kestiremiyor. Halbuki cok gecmeden kendi elleri ile karisini bir baskasinin yatagina gonderiyor. Ama hiyar olup bitenin farkinda degil. O hala yaptiklarini saga sola anlatmakla mesgul. Bunlari nereden mi biliyorum anlatayim.

1983 yilinda taksicilik yapiyorum, birkac kez karsilastigim ayni konuyu iceren, degisik kisilerle gelisen olaylardan birini aktarayim. Arabama almis oldugum yolcuyu istedigi yere goturdukten sora aracim bos olarak donerken, baska bir taksinin benzinlikte farlari ile ikaz etmesi uzerine yardim istedigini dusunerek, aracin arkasina yanastim. Yasli bir sofor idi, ben eve gidiyorum cocuklar evde bekliyor, bayani arabana alirmisin dedi. Bayani musteri olarak dusundugum icin olur dedim. Bayan arabaya biner binmez basladi icini dokmeye, kocasinin cebinde bayan ismi bulunan telefon numarasi bulmus. Kocam beni aldatiyor ben de onu aldatacagim diye cikmis disariya. Niyeti belli kiminle olursa olsun yatmaya hazir sadece intikam almak icin. Sudyeninin icine saklamis oldugu o gunun en buyuk kagit parasi (en buyuk miktar olarak yaniliyor olabilirim ama oyle hatirliyorum) olan on bin lirayi cikardi. Bana icki al diye tutturdu, bir sise votka ile portakal suyu aldik. O zamanlar taksi musterisini mumla ariyoruz. Bundan dolayi bayana katlaniyorum. Bir sure sonra bayanin kahri cekilmez oldu bende gerçi bize yakismadi ama arabadan indirmek zorunda kaldim. Yoksa benim basima bela olacak. O gunden sonra anladimki bayanlar hayatimda en cok korktugum varliklardir. Ama onlardan asla uzak duramadim. Kaderin cilvesi herhalde hem korkup hem beraber olmak nasil bir duygu ise hep bu duygulari tattim.

Soyle cevrenize bakin cevre bayanlarin guzellikleri, onlarin davranislari, kiyafetleri, sohbetleri ile renkli bir dunya icinde buluruz kendimizi. Cogu zaman onlara haksizlik ettigimizin farkina bile varmayiz. Ben bulundugum cevreden bahsediyorum. Sizin cevrenizde karsilastiklariniz benim soylediklerimle ortusmuyorsa o da sizin sorununuz.

Bayansiz bir hayat, hiyar tarlasinda dolasmaya benzer.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...