Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '12

 
Kategori
e-Ticaret
 

Baybars Altuntaş'ın katılımı ile Engelsiz E-Ticaret

Baybars Altuntaş'ın katılımı ile Engelsiz E-Ticaret
 

Günümüzde e-ticaret önemini iyiden iyiye arttırırken e-ticaretin faydalı alanlarda kullanılması da ön plana çıkıyor.Bu anlamda gerçekleşen engelsiz e-ticaret çok faydalı olmuştur. Özellikle girişimcilik ve franchise konularında başarılı bir isim olan Baybars Altuntaş'ın katılımı engellilere her engelin aşılabilineceği konusunda yardımcı olmuştur .Etkinlikte ben de bulundum ve faydalı olduğu kanaatindeyim.

Etkinlikten genel anlamda söz etmek gerekirse:

9 Mayıs 2012 Çarşamba günü İstanbul Ticaret Üniversitesi'nde Neticaret sponsorluğu,İstanbul Kalkınma Ajansı desteği ile Türkiye Beyazay Derneği tarafından gerçekleştirilen "Engelsiz E-Ticaret Eğitim ve Konferansı" dopdolu geçtmiştir.Etkinliğe Neticaret Sosyal Medya Yöneticisi Serkan Hacıömeroğlu , Melek Yatırımcılar Derneği Başkanı Baybars Altuntaş,Evim.net sitesi kurucusu Ali Özen,Türkiye Beyazay Derneği Başkanı Lokman Ayva ve Melek Yatırımcılar Derneği yönetiminden birçok konuşmacı katıldı.Engellerin artık e-ticaret ile aşılabilineceğinin vurgusunun yapıldığı etkinlik sonunda eğitim alan engelli öğrenciler sertifikalarına kavuştu.

Etkinlikte  Melek Yatırımcılar Derneği Başkanı Baybars Altuntaş: "deneyimlerinden bahsederken katılımcılara engellerden yılmamalarını ve fiziksel engellerden çok manevi engellerin sorun teşkil ettiğini" belirtti.

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..