Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bayburt' tan Manzaralar-2

Bayburt' tan Manzaralar-2
 

Pek et seven yani yemek deyince aklına hemen etli birşeyler gelen bir kişi sayılmam. Ancak konu döner, hem de Bayburt' ta yapılan döner olunca işin şekli biraz değişir. Döner sonuç itibarıyla her köşe başında bulunabilen bir besin olmakla beraber Bayburt' ta yapılanı yediğinizde ya önceki yediklerinizin döner olmadığını ya da eğer onlar dönerse bu yediğinizin farklı birşey olduğunu anlarsınız.

Yalan yok bu yıl ki iznimin bir kısmını Bayburt' ta kullanmaya karar verdiğimde beni sevindiren iki şey sevdiğim insanları birkez daha dünya gözüyle görebilecek ve Bayburt dönerini birkaç defa tadabilecek olmamdı. Bayburt' ta P.tesi ve Salı günleri köylülerin şehre gelmesiyle hayat erken başlar ve öğlen yemeği de saat 11:30 gibi çıkmaya başlar. Haftanın ilk günü ilk işim şehir merkezine inmek oldu. Saati 12:00 olunca kendimi bir lokantaya atıverdim.

Büyük bir keyifle döneri tatmaya başlayınca hayallerimle ağzımdaki tat arasındaki farklılık beni hayal kırıklığına uğrattı. Nerede benim güzel Bayburt dönerim nerede bu yediğim. Nimet nimettir deyip iyi kötü döneri bitirdim. Ama midemdeki hayal kırıklığı pek geçmiyordu. Köyüme döndüğümde ilk işim konuyu babamla konuşmak oldu. Çıkan sonuç lezzet için en doğru adrese gitmediğimdi. İki gün sonra tekrar şehir merkezinde ve bu sefer babamdan aldığım adresle lezzet için "Lezzet Lokantası"' nın kapısındaydım.

Gelen dönerle hayallerim ve gerçek üst üste geldi. Midem dahil herkes mutluydu. Gerçekten eşsiz bir tattı. Çıkışta diğer lokantada yaşadığım hayal kırıklığını dile getirdiğimde garsonun açıklaması herşeyi aydınlatmıştı:

"Abi onlar Bayburt dışından gelen esnaftır. Bayburt dönerinden pek anlamazlar."

neyse ki ikinci seferde lezzete kavuşmuştum. Gün olur da yolunuz Bayburt' tan geçer, gezilecek birçok yerden sonra karnınız açıkırsa yolunuz Lezzet Lokantası' ndan geçiversin. Beni saygıyla anacağınıza eminim.

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..