Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Kitap
 

Bayılmışım Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım / Şebnem Aybar

Bayılmışım Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım / Şebnem Aybar
 

Bayılmışım Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım / Şebnem Aybar


 

Okuyan Us’un Dizüstü Edebiyat serisinden şimdiye kadar çıkmış olan edebi yönü en güçlü kitaplardan biri "Bayılmışım Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım".

40 yaşına giren Şehnaz’ın hayatını analiz ettiği ve iç hesaplaşmalarını, hayatını anlattığı kitap.

Okuyan herkes kendinden bir şeyler bulabilir.

Kalemi oldukça cesur Aybar’ın, sansürsüz yazmış. Kalemi kuvvetli, kitabı okuduğunuzda fark edeceksiniz.

Kurgusu ve olaylar arasındaki geçişleri de çok başarılı. Konuya son derece hâkim.

Çok zeki bir insan olduğunu mizah anlayışından hemen kavrıyorsunuz. Hayatı fazla ciddiye almadan ama yeri geldiğinde duygularını en ağdalı şekilde dile getirmiş.

Kitap hayatın içindeki her duyguyu dolu dolu anlatmış. Mutluluk, sevinç, hüzün, gözyaşı, evlilik, aldatılma, boşanma ve hatta ölüm.

Ayrıca Milliyet Blog yazarı Şebnem Aybar, bilmeyenlere duyurulur.

 Kitaptan alıntılar :

“İtiraf ediyorum; Tanrı akıl dağıtırken, ben masanın altında, kaybettiğim terliğimin tekini arıyordum Belki de bayılmıştım. Kendime geldiğimde kırk yaşındaydım.”

“Herkesin gözünü kamaştıran, üzerime giydiğim özgüvenimin altında bir sır sakladığımı, önce kendime sonra herkese itiraf etmek istiyorum.”

“Ararsan buluyorsun, kurcalarsan bozuyorsun, deşersen eline illaki batıyor bir iğne; kazarsan çıkıyor ,örtersen görünmüyor; duyarsan irkiliyorsun, tutarsan hissediyorsun, kaybedersen üzülüyor, bulunca seviniyorsun... Çıkarsan görebiliyor, inersen duyamıyorsun; yağarsan ıslatıyor, yağmadığında kurutuyorsun; beklersen üşüyor, duyamıyorsun; yağarsan ıslatıyor, yağmadığında kurutuyorsun; beklersen üşüyor, yürürsen ısınıyorsun; seversen semiriyor, sevmediğinde soluyorsun; açıksan herkes sana geliyor, kapalıysan kapından dönüp gidiyor; verince büyüyor, alınca borçlanıyorsun; gülersen kırışıyor, ağlarsan ayıplanıyorsun... ”

<>>>

Tavsiyelerim arasında yerini aldı bile.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..