Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bayım!

Pırıl pırıl bir gökkuşağı olması için önce yağmur yağması gerekliymiş bayım

Bunu duymayanlar yağmurun niye yağdığını bilmezler

O toprak kokusunu, bıraktığı hazzı anlamazlar onlar.
Bak dışarıda yağmur var, sonbahar ne güzel

Arnavut kaldırımlarını süsleyen karşı sokağın başından aşağı oluk oluk akıyor

Sen de taşlaşmış vücudumun arasından sızan toprağa oluk oluk yağıyorsun

Yağıyorsun ama zerre ıslanmıyorum

Sıcaktan kavrulan bir kaktüs gibi hissediyorum ama mor menekşeler açıyorum durduk yere
Yağ yine de sen bayım!

Çöllere düşecek iki damla yağmuru bekler gibi bekliyorum ben seni bayım
Ben seni gelmeyeceğini bildiğim güzel günler gibi bekledim
O günler gelmez ya ama ben yorulmam, beklerim.

Yaşamak buysa yaşıyorum işte bayım

Günler haftaları, aylar yılları, akrep yelkovanı kovalıyor

“Hayat bir şiire benzer; bir başı bir sonu vardır; ama bir bütün değildir” demiştin ya bana

Benim başım da sonum da sendin,

Bırak bayım!
Bırak ki bugün de dünkü gibi hissettiğim aynı hayatı yaşamayayım!
Gittiğin yerden öfke kusuyorsundur sen şimdi bana
Kızma bayım
İnsan, cezvede kaynayan kahve gibi fokurdamaya başlayınca dökermiş nefretini de sevgisini de
Kızma bana!

Geçenlerde düşündüm de biz ne çok şeyi yapmamışız senle

Mesela biz hiç şu romantik filmlerdeki sahneleri yapmadık bayım

Dizinin dibinde oturup beraber küresel ısınmadan konuşmadık

Sokak hayvanlarının haline ağlaşmadık birlikte
Veyahut bir meyhaneye oturup serin bir yaz akşamında, ölümden korktuğumuzu anlatmadık mesela

Korkuyorum bayım!
En çok da yalnız ölmekten!
Ozon tabakasının delinmesinden de korkuyorum, kutupların erimesinden de, küresel ısınmadan da

Ne gecenin gelmesini, ne de kışın gelmesini istiyorum

Karanlıktan da korkuyorum bayım.

Sahi ne çok zaman oldu gideli

Sen gittin, ben nemli bir tülbent gibi oradan oraya savruldum

Ama çok şey öğrendim geçen bir yıl boyunca
Balkona yorgun çamaşırlar asmayı
Güneşte salça kurutmayı…
Ben beklememeyi de öğrendim bir yılda bayım

Artık beklemiyorum mesela.

Ben acılarımı yorgun telaşlarla gizledim bayım.

Bir depresyon hırkam bile oldu hatta içinde kaybolduğum.
İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.

http://blog.milliyet.com.tr/songullyasar

 
Toplam blog
: 57
: 189
Kayıt tarihi
: 15.11.17
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Halkla İlişkiler - Anadolu Üniversitesi İşletme  Köşe Yazarı/Blogge..