Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Haber
 

Baykal istifa etti ama ağlamak niye...

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Deniz Baykal dün öğleden sonra bir basın açıklaması yaparak genel başkanlıktan istifa ettiğini belirtti. Açıklamayı yazılı olarak yaptı. Belli ki herşeyin harfi harfine doğru olmasına özen göstermişti ve konuşmasına çok iyi hazırlanmıştı.

Duygulu ve mesajlarla dolu bir açıklama yapan CHP eski Genel Başkanı Deniz Baykal iki hafta sonra yapılacak olan kurultaya da katılmayacağını söyledi. İstifasını açıklarken dikkatimi çeken, ön sıralarda oturan şahsiyetlerin sessiz sessiz değil tam anlamıyla hüngür hüngür ağlamaları ve gözyaşlarının sular seller gibi aktığını aha işte ben ağlıyorum, sizin ayrılmanıza en çok ben üzülüyorum şeklinde göstermeleridir.

Allahım bu ne yapmacık hareketler böyle. Bebe ruhlu ama kazık kadar adamlar bunlar. ÇGH diyerek zili çalmak istiyorum. Hele ön sırada oturan sakallı bir adamcağız var. O ne ağlamak öyle, başı hacı yatmaz gibi bir öne eğiliyor bir geriye. Adam bağıra bağıra ağlıyor. Bırakın bunları da mertçe yiğitçe çıkın ortaya, çoktan gitme zamanı gelmiş olan Deniz Baykalın yerine bundan sonra kim gelecek onu düşünün. Dürüst, karakteri sağlam, düşüncelerini korkmadan açıklayabilen bir lider çıkarın. Hem de bir tane değil, iki tane, üç tane. Cumhuriyet Halk Partisinde bu değerler yok mu? CHP kurtuluşa erecek mi yoksa eski tas eski hamam hüsrana uğramaya devam mı edecek. Hep beraber göreceğiz.

Not: Dün akşam Kemal Kılıçdaroğlu Uğur Dündar'ın haber programına çıktı. Dündar soruyordu neden böyle bir komplo düzenlendi, buna ihtiyaç duyuldu diye. Kılıçdaroğlu'nun cevabı geçekten çok komikti. CHP'nin iktidara koştuğunu görenler bunu engellemek için her türlü yolu deneyeceklerdir. Ben güldüm, ciddi ciddi inananlar da vardır elbet...

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..