Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '12

 
Kategori
Siyaset
 

Baykal olsaydı, biber gazına maruz kalmazdı..

Baykal olsaydı, biber gazına maruz kalmazdı..
 

Cumhuriyete zarar vermek, yıkmak, yerine başka bir yönetim getirmek kimsenin haddine değil. O Cumhuriyet ki; öyle sağlam temellerle oturtmuş ki Mustafa Kemal, hiç bir güç asla ve asla bozamaz, bozmaya da yeltenemez.

Bakmayın siz öyle tören yasaklamalarına falan. Hepsi bir senaryodur. İktidar Partisi tarafından Kılıçdaroğlu'na karşı düzenlenmiş komplodan başka bir şey değildir.

Aman efendim Cumhuriyet elden gidiyor, haydi Kılıçdaroğlu iş başına..

İktidarın yasakçı zihniyetini biliyoruz. Bu seferki tamamen ana muhalefet liderine karşı oynanan bir oyun olduğunu düşünüyorum..

Bakın, Deniz Baykal Cumhuriyet Halk Partisinin başında olmuş olsaydı, Kemal Kılıçdaroğlu'nun durumuna düşmezdi.

Ne işin var senin Kemal Bey, yürüyüşte-mitingde?

Bak, biber gazına maruz kaldın. Atatürk'ün kurmuş olduğu partinin genel başkanının düşmüş olduğu duruma gerçekten üzüldüm.

Dedim ya, Baykal patinin başında olmuş olsaydı bütün bunlar yaşanmazdı. Baykal, siyaset adamı dır, liderdir. Baykal, böyle bir polemiğe muhatap olmaz, böyle bir komploya da malzeme olmazdı diye düşünüyorum..

Cumhuriyet Halk Partisi yönetim kurulu olarak yürüyüş-gösteri düzenleyebilir ancak, partinin genel başkanı olarak böyle bir gösteriye katılmasını uygun bulmadığımı ifade etmek isterim.

Parti liderleri, özellikle bir ana muhalefet partisinin lideri bütün siyasetini, siyasi eylemlerini Meclis çatısı altında yapmalıdır diye de düşünüyorum.

Kemal Bey, son derece iyi niyetli, doğru ve namuslu bir lider olduğunu biliyoruz. Kılıçdaroğlu'nu yönlendirenler doğru yönlendirmediklerini tahmin ediyorum.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..