Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Dostluk
 

Baykuşlar tünedi elime benim

Baykuşlar tünedi elime benim
 

DEĞME FELEK DEĞME TENİME BENİM


- Çöl sıcakları bastırdı,
- Yine kuraklık, yine susuzluk var
- Ormanlarımız yanıyor.
- Ekmeğe, elektriğe, akaryakıta
- Zamlar bahar yağmuru gibi yağıyor .
- Kene ısırmasından her gün insanlarımız ölüyor .
- Her taşın altından çeteler çıkıyor.
- İnsanların mal varlıklarına el konulup öldürülüyor.
- İşsizlik çığ gibi büyüyor.
- Enflasyon şaşırtarak yükseliyor.
- Töre cinayetleri işlenmeye devam ediyor.
- Ruhsatsız işletilen tersanelerde
sigortasız ve sendikasız çalıştırılan işçilerimiz
pisi pisine ölüyor.

- Yök başkanı zıkkımın kökünü satıyor
- Musluklardan sağlıksız sular akıyor.
-Üretici ürünlerini atsa atamıyor satsa para etmiyor.
- Evdeki hesap çarşıya uymuyor.
- İki yakamız bir araya gelmiyor.
- Yürüyoruz dikenlerin üstünde.
- Sokaktaki insanlar patlamaya hazır bomba gibi.
- Çatacak birisini arıyorlar sanki.
Türkü dinleyerek serinleyelim.
Sakinleşelim. Sağlıklı düşünelim. Farkına varalım.


Değme Felek

Bugün Benim Efkarım Var Zarım Var
Değme Felek Değme Telime Benim
Gül Yüzlü Cananı Elden Aldırdın
Ecel Oku Değdi Gülüme Benim
Değeme Felek Değme Gülüme Benim

Lokman Hekim Gelse Sarmaz Yarayı
Hilebaz Dostunan Açtık Arayı
Ne Köşkümü Koydu Ne De Sarayı
Baykuşlar Tünedi Dalıma Benim
Değme Felek Değme Telime Benim

Özlemiyem Başım Dumanlı Dağlar
Gözlerim Yaşlıda İçim Kan Ağlar
Güz Ayları Geldi Bozuldu Bağlar
Hazan Yeli Değdi Gülüme Benim
Değme Felek Değme Gülüme Benim

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..