Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Baylar - bayanlar!!!

Baylar - bayanlar!!!
 

Üzerimde kırmızı çok güzel bir tuvalet var... Büyük ve eski taş binadan tarihle beraber, yumuşak bir müzik yayılıyor etrafa...

Saçları yapılı, çok şık, kahkahaları etrafı çınlatan güzel bayanlar... Smokinli, saçları biryantinli şık beyler... Burunları havada, kaşları kalkık şöyle bir yandan bakıyorlar...

Sanki ayakları yere basmıyor. Yere bakıyorum heryer dumanla kaplı. Konuşmak için yöneliyorum... O kadar güzel gülümsüyorlar ki, neşeyle yanlarına gidiyorum birşeyler konuşmak anlatmak için... Konuşurken gözlerine takılıyor gözlerim... Yanlış bir kelimemde beni yok edeceklermiş gibi bakıyorlar.

Düşünce okuyamıyorum, böyle bir gücüm yok. Sürekli kendimi ifade etmeye çalışıyorum. Bazısı kedi kovalar gibi kovalıyor beni...

Kaçıp bir masanın altına saklanıyorum. Yüreğim sıkışıyor. Sanki bir topluiğne bulup batırsam fııısssss diye balon sönüp gidecek yok olacak herşey...

Taş binadan kaçıp gitmek istiyorum. Koridorlarda koşarken eteğim çiviye takılıp yırtılıyor. Beni görmesinler diye kuytulardan geçiyorum. Sürekli uğultular geliyor kulağıma fakat hiçbirşey anlamıyorum.

Susuyorum olmuyor... Konuşuyorum hiç olmuyor...

Başka bir dil bilmiyorum ben... Sensin sensin hep sensin diyemiyorum...
Hataysa hatadır... Yanlışsa yanlış... Doğruysa doğru...

Fakat hayır!!! Smokinli beyler ve tuvaletli, saçları yapılı bayanlar en güzel lafları duymak istiyorlar...

Güzel ülkemin üzerine çekilmiş yaldızlı boyalar, bu tarihi, muhteşem taş binada da var. Herkes hep en iyi olmak istiyor. Olumsuzluğa tahammül yok. Dünyada bile herşeyin bir olumlu bir de olumsuz tarafı vardır diyemiyorum... Onu diyemiyorum... Bunu diyemiyorum... Şunu diyemiyorum...

Kalbim daha çok sıkışıyor uzun koridorlarda. Çıkışı bir türlü bulamıyorum. Kan-ter içinde ''imdaaattt'' diye bağırırken uyanıyorum.

Ben susmak istemiyorum. Doğruysa doğrudur, yanlışsa yanlış... Ben buyum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..