Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Bayrağı asıyorum

Bayrağı asıyorum
 

Geçen hafta Beşiktaş'ın Bursaspor'a yenilmesiyle şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçe'yi tebrik etmek için bu hafta Galatasaray'ı yenmesini bekleyeceğimi, gerçek bir şampiyonun ancak o zaman ortaya çıkabilceğini söylemiştim.

Şu anda derbi sonuçlandı ve olaylı maç sonunda Fenerbahçe sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Artık takımımı kutluyorum ve hemen sarı-lacivert bayrağı Türk bayrağının yanına asıyorum.

Liglerde oynayan bütün takımlar Türkiye'yi temsil ederler. O yüzden dış maçlarda hiçbir zaman ne Galatasaray'ın, ne Beşiktaş'ın, ne Trabzon'un, ne Kayseri'nin, ne diğer herhangi bir takımın yenilmesini asla istemedim. Rekabet böyle zamanda olmaz. Türk takımlarının başarısı hepimizin başarısıdır.

Galatasaray'ın bugün bir centilmenlik sayfası açarak Fenerbahçe'yi şampiyonluğundan dolayı kutlaması, bunu da sahaya çıkarken Fenerbahçe'yi alkışlaması meselesi, hafta boyu konuşuldu. Ben şahsen ümitliydim. Kan davalarının sür git uzaması, ancak ilkel topluluklarda olur.

Medeniyet hoşgörüyü, anlayışlı davranmayı, sporu spor gibi yapmayı gerektirir.

Galatasaray bu tarihi fırsatı kaçırdı. Umarım Saraçoğlu'nda yapılacak ilk karşılaşmada Fenerbahçe ve Fenerbahçeliler yakaladıkları bu fırsatı kaçırmazlar ve ezeli rakiplerine karşılaşmalardaki üstünlüklerine ilave olarak bir de centilmenlik dersi verirler.

Dürüst oyun, dürüst davranış... Fenerbahçenin bundan sonraki parolası bu olmalıdır.
 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..