Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

Bayrağımı daha çok görmek istiyorum

Bayrağımı daha çok görmek istiyorum
 

Ne olur daha fazla dalgalan.


Türkiye’nin...

başına,

musallat olmuş,

terörist başı ile,

ne zamandır,

onunla yatıyor..!!

onunla kalkıyoruz...!

Bu ne biçim bir ilettir ki,

nasıl davranacağımızı,

nasıl ağırlayacağımızı..!!

nasıl önünde eğileceğimizi..!!

bilemiyoruz.

Türkiye,

sürekli bu konuyla meşgül.

Basın meşgul.

Yazarlar meşgul.

Bloglar meşgul.

Meclis meşgul.

Tüm Avrupa meşgul.

ABD zaten meşgül.

Şehirler yandaşlarıyla,

Yıkarak-yakarak meşgul.

Kahvaltıya oturuyorum...

mutlaka tv-de,

bir kaç kez adı geçiyor.

Gazete alıyorum.

Resmi karşımda...

Akşam haberlerinde,

mutlaka adı geçmezse,

o haber kanalı...

puan kaybediyor.

Adam Türkiye’ye düşman.

Terörizimle iç içe olmuş.

Otuz binden fazla insanın...

katili olduğundan bahsediliyor. (Gittikçe bu duruma artık inanmıyoruz ama...!!)

Sonra da, sonra daaa...

Bayrağıma bakarak.

Dalgalandığın yerde,

" Ne korku ne keder.. deniyor....!!!! "

Bir şeyler uyuşmuyor ama...

Ben Türk bayrağını,

hayalimdeki gibi artık göremiyorum.

Gördüğüm tek şey...

Abdullah Öcalan...

O, daha çok dalgalanıyor be...

Utanmadan bu günlere şükredenlerle sevgilerimle...!!

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..