Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '14

 
Kategori
Güncel
 

Bayrağımı indiren eller kırılsın

Bayrağımı indiren eller kırılsın
 

GÖRSEL NETTEN ALINTI


Diyarbakır’da Türk Bayrağının indirilmesi tüm Türk Milletini ayağı kaldırdı. O bayrağın dalgalanması için ne canlar verildi, kınalı kuzuların arkalarından analar, bacılar, eşler, evlatlar ağladı, gözyaşları sel oldu. Vatan şairimiz rahmetli Mehmet Akif Ersoy dizelerinde: “Yaralanmış temiz anlından uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna ya Rab, ne güneşler batıyor.” Evet, o hilal uğruna nice güneşlerimiz battı, vatan evlatlarımız o hilal için seve seve canlarını verdiler ve yine de veririz.

Aşağıda bayrağım için yazdığım şiirimi yeniden yayınlıyorum, umarım o densizlerin akılları başlarına gelir, cezalarını bulurlar.

NAHİDE ÇELEBİ

 

BAYRAĞIMI YAKAN ELLER KIRILSIN

Atalarımın ruhu kanım canım,

Özgürlüğümüzün damgası,

Renklerin en âlâsı,

Türkiye’min örtüsü,

Destanımın süsü.

Seni yakan seni parçalayan,

Alçakların o elleri kırılsın,

Kavrulsun kül olsun.

Kardeşliği eşitliği, özgürlüğü,

Senin nazlı nazlı,

Dalgalanmaların altında tattım,

Mutluluktan delirdim çıldırdım,

Sen benim canım kanım,

Hürriyetim anam.

Vatanım seninle var oldu,

Tüm düşmanlarımız sana,

Selam durdu.

İşte andım:

Namusum şerefim uğruna,

Mücadelem bu yolda,

Senin gölgende özgür doğdum,

Senin altında özgürce öleceğim.

2 Mayıs 2013

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..