Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Bayrağımı yakan eller kırılsın

Bayrağımı yakan eller kırılsın
 

BAYRAĞIMI YAKAN ELLER KIRILSIN


Atalarımın ruhu, kanım, canım,

Özgürlüğümüzün damgası,

Renklerin en alası,

Türkiye’min örtüsü,

Destanımın süsü.

Seni yakan, seni parçalayan,

Alçakların o elleri kırılsın,

Kavrulsun, kül olsun.

Kardeşliği, eşitliği, özgürlüğü,

Senin nazlı, nazlı,

Dalgalanmaların altında tattım,

Mutluluktan delirdim, çıldırdım,

Sen benim canım kanım,

Hürriyetim, anam.

Vatanım seninle var oldu,

Tüm düşmanlarımız sana,

Selam durdu.

İşte andım:

Namusum, şerefim uğruna,

Mücadelem bu yolda,

Senin gölgende özgür doğdum,

Senin altında özgürce öleceğim.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..