Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayrakların altında

Bayrakların altında
 

Çok garip bir duyguydu balkona çıkınca gördüğümden etkilenişim…

Öğle saatlerinde bir hava almak için evin balkonuna çıktım. Oturduğumuz site 168 daire ve balkondan bahçeye doğru seyrederken bir anda dikkatimi çekti…

Bina duvarlarının hâkim rengi "haki" olmasına rağmen sanki "kırmızı"ya dönmüştü…

Daha doğrusu, bir anda bana öyle geldi…

Baktım, hemen hemen bütün balkonlardan bayrak sallanıyordu ve bir de "en büyük boy"dan bir tane binanın yüzünü kaplıyordu…

Bu bayraklar buralara itilerek kakılarak veya bir uyarıyla, kampanya ile asılmamıştı. Öyle bir duyum iletilmemişti. Gönlünden geçen, bayrağını kapıp balkonundan aşağı sarkıtmıştı…

Bayrak sevgisi mi?...

Elbette… Herkes gibi bayrak sevgisinin de etkisi var.

Evdekilere gösterdim, "Bakın, her taraf bayrak, " dedim…

"Hıh" dediler, gülümsediler…

"O bayraklar neredeyse bir aydır oralarda asılı duruyor, sen neredesin?"

Yani…

"Evet… Bugün 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı diye değil… Bir aydan beri asılı o kadar bayrak…"

Peki ben bu arada neredeyim?...

"Sen… Sen, kendini kaptırdın 'blog' yazacağım diye, laptopun ile kendi aranda kurduğun sanal dünyada yaşıyorsun"

"Yok ya… Haksızlık etmeyin. Biz de “Blog” ile bu bayrak yarışına katkı sağlıyoruz herhalde. Bugüne kadar "Laik, demokratik, sosyal hukuk devleti"nin savunmasını ve milletin uyandırılmasını sağlamak için bir sürü yazı yazdık…"

"Öyle miiii?… Kaç kere okunmuş?"

Yani… Okunmuş işte bir miktar. Yani millet okuyor yahu…

"Abim abim, siz 'blog' yazarları olarak, körler sağırlar, birbirinizi ağırlar oynuyorsunuz…"

İşte buna üzüldüm sahiden…

Ama balkonlardan sallandırılan bayrakların bir anlamı olmalıydı. O anlamı kafamda yorumladıkça da millet olarak "Uyanmış" olduğumuza hükmediyorum da 22 Temmuz’da rüya mı değil mi göreceğiz…


 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..