Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Bayraksızın Amel-i Salihi

Bayraksızın Amel-i Salihi
 

Esselamüaleykum haci!

Vealeykümesselam ve rahmetullahi  berekatühü hoci!

 

Bugün çok bayrak sattım! Epey kâr ettim evelallah!

Allah Allah! Ne boyraği sottin ki hoci?

 

Şu aylı yıldızlı bayraktan haci!

Allah Allah niye ki?

 

Biri  mi ölmüş mü neymiş bu gün? Evvelden aldıydım on kuruşa tanesini, kaktırdım söylemesi ayıptır tanesini bir liraya… Çok bereketli oldu, çok!

Allah Allah? Hangi boyrakmış bu da o  godar sottin babo?

 

Yahu ben ne bilirim ne bayrağıdır?

Ya ölen kimmiş babo?

 

Ata… bir şey dediler ama anlamadım… Bizim cemaatten değil, onu biliyorum, arkadaşlara da sordum, hangi tarikatten olduğunu bilen çıkmadı…

Vah yozzııık! Desene nur-u cemali göremeden cehennemde yonacak?

 

Namazi niyazı var mıdır, bilmem ki? Amel-i Salih olmadan cennet olur mu?

Olmaz, olmaz hoklisin babo!

 

Maklube yiyek mi? Şakirtler yeni yapmış…

Yiyek babo!

 

 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....