Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Bayram gelmiş de ayılamadım

Bayram gelmiş de ayılamadım
 

İbadullahlara dil çıkarırlar____________________________________________________________________________________________


Canım benim yağmuruyla ana denizlerde
Gemilerde kürek çeken hükümlü düşünce
Hür kuşum şakı şakıyabildiğin kadar
 
 
 
O muhteşem bahardan geriye kalan 
O tatlı esinti, o kaçak, o feryadı- aşk
Masum gözlerde alasulu sessiz sinema
 
 
 
Ufuktan batan güneşin sedası kulağımda
Yeniden doğar güneşim yalnız dudağımda
Yeniden açar, koşar o çucuk ıtrî şiir çiçeğim 
 
 
 
İçmezsem, yazmazsam kefesizim
Hortumlu böcekler dünyasından
Kuzuların çığlığı mahşer yerini basar
 
 
 
Bayram gelmiş de ayılamadım…
Gün gelir kanatlarının altında 'Yavru’n kalmaz 
Bayram 'O’nlar yanında olduğu andır..
 
 
 
 
Nil Alaz   Saat: 03:45 ekimkınasıkuzukesimibaşlangıçanındanbirazöncesi
 
 
  :
 
 Uykum kırıldı yine USTA...Ateşim var....Yangınım var ....Üşüttüm yine...Ciğerimde  çok sesli martı korosu çok sesli...Serçeyi birisi küstürmüş olmalı sesi yeterince çıkmıyor, duyulmuyor...Kargalar kara kargalar kurşun siyahı, griye çalarlar, densizler gece yarısı "gak gak" ediyorlar...Şiir de hiç durmak bilmiyor sanki sağanak altında ıslanıyorum ....Yazmazsam deliririm USTA...Yazıyorum....Bir avuntu....bir gönül hoşluğu....hoşgörücü .... Gündeş güllüğüm...Daldan dala...O bağdan bu dağa koşturmaktan çok terledim USTA çok terledim.... Horultusunu duyuyorum...Horozkarası dalında esrik...Çocukken BAYRAM sabahı uykudan uyanışlarım ne güzeldi...İlk kırmızı ayakkabılarımı asla unutamam (baş ucuma koymuştum )....Uykuda, Mercan ağacı rüyalarıma girerdi, ( Ansiklopedide görmüştüm, o zamanlar google teyze yoktu USTA)  sıcak ülkelerde yetişen, çiçekleri parlak kırmızı, tırmanıcıydı. Kırmızıyı ve tırmanmayı ondan çok severim USTA... Düşündüm de kuzulardan da hiç farkımız  yok be USTA....Tıkılmışız sanki ağıllara...İnsan kokusu pek ağır be USTA...Süt kokusu çekiyor beni bir de anason kokusu, şarabın bukesi... Ben içmişim kime ne? İsyan ve inkar arasında ....Araftayım Usta... Ben de ......ın inadına dil çıkarıyorum.... Uykum çok fena kırıldı USTA...Öykünmekte insanlığımız...Oysa öz yaşam öyküsü kayda değer be USTA...

 

Saat: 05:10 birazdan şafak sökecek USTA...Değer  bildiğimiz, aydınlık diye  tutunduğumuz ne varsa onları sathileştirmek, yok etmek derdindeler...Kan akacak kan  kuzu kuzu meleyen yollara basamam aman...Kasıla kasıla övünç çizelgesine yazacaklar kendi adlarını hem de en ön sıraya... Sizi gidiler sizi...Ötümsüzler...Balık ile Boğa arasında  Koçlara  Kuzulara kıymayın efendiler...

Bu bayramın adı bence si "AKLINA YÜREĞİNE YAZ AN BENİ HOŞLUK OLSUN!" 

Ölüm ırak yaşam güzelce olsun ....Yaşam gitmem dedi mi  gitmez.. 

Sevgi  bize....En uzun gecenin sabahında çiy tanesi  ...

 

_______ https://www.youtube.com/watch?v=nFk8g_hw2uU

 
 
 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..