Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '10

     
    Kategori
    Aile
     

    Bayram gezmeleri...

    Bir varmış bir yokmuş... Yıl 2010 olmuş... Günlerden Bayrammış...
    Bayram da neymiş canım!... Tatil... Tatil... Gitmişler bir güzel deniz kenarına... Uzanmışlar şezlonga, güneşe kulaç atmışlar... Bozuk paralarını çocuklara dağıtmak yerine soğuk limonata içmişler sayesinde... Her neyse tatil bitmiş, dönmüşler işlerinin başına... Hayat telaşına devam sonrasında da...

    Biz bu bayram böyle birşey yaptık... Ben beğenmedim sakın denemeyin dostlar... Lise yıllarımızda sınıftaki arkadaşlarla geleneksellik ve modern aile yapısı konularında yoğun erkeksi, hafif atışmalı tartışmalarımız olurdu... Ben nerdeydim? Vallahi ben arada kalırdım... Ne o, ne de diğeri... Ama bu bayram karar veriyorum... Geleneksellik ölmemeli...

    Dedemden harçlık koparabilmek için karşısına daha güçlü çıktığım bayramlar... O günler de güzeldi... Özlemiyor değilim hani... Hafif bir duygusalım bu bayram...
    Bayramınız kutlu olsun...
     
    Toplam blog
    : 1
    : 457
    Kayıt tarihi
    : 11.09.10
     
     

    Nahit ve Selcan doğum günleri aynı olan mutlu bir çift... Nahit Ankaralı, hafif asabi ama vakur bir ..