Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Bayram Meral ısırılır, hayvanlar zehirlenir

Bayram Meral ısırılır, hayvanlar zehirlenir
 

Meral BAYRAM 'ın saldırıya uğraması köpeklerin ölüm fermanını imzaladı.


Geçtiğimiz ay ODTÜ ormanlarında sabah yürüyüşü yaparken bir kaç köpeğin saldırısına uğrayan ve yaşadıklarını “Çevredekiler ve kapı girişinde meyve suyu satan karı koca yardımıma yetişti. Aksi halde köpekler beni parçalarlardı. Ölümden döndüm. Saldırı nedeniyle vücudumda diş izleri oluştu. Hastanede ayaktan tedavi gördükten sonra evde istirahat ediyorum. Özellikle sol kolumda diş yaraları var, kolumu kullanmakta zorlanıyorum” sözleriyle açıklayan CHP İstanbul Milletvekili Bayram Meral, bu sözleriyle aslında o bölgede yaşam mücadelesi veren pek çok hayvanın da ölüm fermanını imzalamıştı.

Bölgedeki köpekleri yakalayıp rehabilite etmek yerine, ormana poşetler içinde atılan zehirli etlerle itlaf yolu seçildi . 5199 sayılı HAYVANLARI KORUMA YASASI böylece yine belediyelerce ihlal edildi . Zehirlenen hayvanlar belediye ekiplerince yok edilerek olay örtbas edilmeye çalışıldıysa da hayvanseverlerin durumun farkına varması gecikmedi. Orman içinde yapılan aramalarda 5 köpek ölüsünün yanında 3 tilkinin de zehirli etleri yiyerek telef olduğu görüldü. Yine ormanda 3 poşet zehirli et hayvanseverlerce ele geçirildi.

 
Toplam blog
: 15
: 1391
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

1989 yılında Zonguldak'ta dünyaya geldim. İlk ve orta öğretimimi Zonguldak'ta tamamladıktan sonra..