Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '08

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram mesajım.

Bayram mesajım.
 

Şimdi şeker yeme zamanı


Sevgili Milliyet Blog'ta yazan değerli yazarlar ve yazar olmayan Milliyet Blog okuyucuları.

Bir Şeker Bayramına daha idrak etmiş bulunmaktayız. Bakıyorum da herkes birbirleri ile E-mail'den veya mesaj yolu ile de olsa birbirlerinin bayramlarını kutlama yarışına girmiş bulunmaktalar. Elbette bana da mesaj yolu ile bayramımı kutlamak için bir kaç blog arkadaşlardan mesaj gelmiş bulunmakta. Sağ olsunlar var olsunlar.

Diş sorunum nedeni ile bir kaç gündür rahatsızım. İlaç almamdan dolayı da Ramazan ayının son günlerini oruç tutarak geçiremedim. Hale dün ağrılardan dayanacak gibi de değildim. Kıvrandım durdum. Neyse bugün dünden nazaran daha da iyiyim diyebilirim. İnanın sağlık ihmale gelmiyor. Hele diş hususunda hemen diş hekiminize uğramanız lazım. Efendim, biz biraz geç kaldık. Diş hekimimize uğradığımız da iş işten geçmişti. Dişim de ağrılar sıklasınca mı gitmek lazımdı? Dayanamayınca gittik. Hekim arkadaş çok güzel tarif etti. Diş etlerime mikroplar girmiş. ve dişimi çürütmüş. O dişi de çekebilmek için "Augmentın" adında bir ilacı verdi. Bir tanıdık eczane'den 1000 mg'nı aldım ve o gün kullanmaya başladım. Biraz sonra da vücudum da bir kaşıntı ve kabarma meydana geldi. Biz hekim arkadaşa özelikle eşim tarafından antibiyotik ilaçlara alerji olduğum hatırlatmamıza rağmen demek ki hekim arkadaş duymayıp reçetesine bu ilacı yazdı ve ben de kullanmış bulundum. Neyse yakınımda bulunan SSk Bozyaka Hastenesinin acil servisinde yapılan müdahale ile sorunuzu hallettik. Acil servisinde ki doktorun vermiş olduğu ilaçların bitimiyle diş hekimi ile irtibata geçtim. O da bana benim bu durumu göz önüne alarak müdahale yapmak istese de bir ilaç ismi öneremedi. Ağrılar için de kıvranırken yine tanıdık bir özel klinikten yardım isteyerek bana dokunmayan türden antibiyotik ilaç aldım. Şimdi onu kullanıyorum.

Neyse basınızı fazla ağrıtmış olmayayım. Bu sebeblerden dolayı blog yazmak istesem yazamadım ve de bana gelen bayram tebrik mesajlarını da "Teşekkür ederim, size de" diyerek geçiştirdim.

Burada tanıdığım herkesin adını yazarak diğer tanımadığım blog arkadaşlara biraz ayıp olacağından bayram mesajımı bloğumda vermek istedim.

"Bazen insanlar birbirlerinin kalplerini kırabilirler. Hatta tartışabilirler de. Çünkü herkes aynı fikir de olmayabilirler. Alıngan olabiliriz. Küsmüş de. Ama ne kadar dargın ve kızgın olsakta böyle bayramlar insanların bir araya gelmelerine ve dolayısıyla barışmalarına vesile olmaktadır. Anti parantez ben bunun için bu bayramları seviyorum ya. Diyeceğim o dur ki bütün küskünlerin ve kırgınların bir araya gelip bu bayram günün de barışmaları için vesile olmasını dilerim. Ayrıca tüm Milliyet Blog ailesin de blog yazan tüm blog yazar arkadaşlarımın ve bizim kahrımızı çeken yazılarımıza yön veren editörde ki arkadaşların ve aynı zaman da Milliyet gazetesin de çalışan tüm personeli ve ailelerinin tüm İslam alemiyle birlikte Şeker Bayramlarını kutlarım."

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..