Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Bayram sabahı

Duvarda resmine baktım ağladım.

Bayramın kutladım, okşadım anam.

Yokluğunla yaktın, ciğer dağladın.

Sözcükler tükendi, dilim tutuldu.

 

Özlemi anlatmaya yetmedi lisan.

Derdin ya, gidince çok özler insan.

Yıllar geçti seni, anladım inan

Sözcükler tükendi, dilim tutuldu.

 

Avunmuyor gönlüm, anılar ile.

Hatıran gün be gün, geliyor dile.

Feryadım arş-ı alayı, sarsa bile.

Sözcükler tükendi, dilim tutuldu.

 

Bilirim yıllarca, yanacak özüm.

Baktığım her yerde, duruyor izin.

Kulağımdan gitmez, hala sesin

Sözcükler tükendi, dilim tutuldu.

 

Resmine bakınca, hayaller doldu.

Ah ettim ağladım, ayrılık zordu.

Kavuşmak artık, mahşere kaldı.

Sözcükler tükendi, tutuldu dilim.

 

                 Birdal Can TÜFEKÇİ

                   Bayram sabahı

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..