Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '06

 
Kategori
Sosyoloji
 

Bayram şekeri

Herkeslere tadına doyamayacağı güzel bayramlar diiliyorum. Ben altı yıldır olduğu gibi bu bayramda çalışarak geçiriyorum saatlerin bitmesini bekliyorum enteresandır çocuk zamanlarımı özledim...

Neden eskisi gibi sabah karanfilleri bayram kınaları ve kırmızı ayakkabilarımız yok artık.

Neden sadece insan dışı canlılar gibi biyolojik yaşama endekslendik ki...

Anlayamam birileri bize verilmiş armaganı almakta bizlerden cocuk gözlerimiz grileşmekte...

Ve bizler artık birer yaşam adamı olmaktayız çocuk yanlarımızı eskiciye satarak.

Belki de hala sabahlara kına kokusu ve kırmızı pabucuyla uyanan birileri vardır...

Yine de umutla diyorum, güzel günler göreceğiz motorları maviliklere sürecegiz.

Herkeslere bir kez daha yüreginden geçen bir bayram diliyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 896
Kayıt tarihi
: 01.09.06
 
 

Artık hakkımda söyleyecek bir şey yok. Kelimelerin büyüsünü kaybettiğine inanıyorum ve sessizliğe sı..