Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram şekeri

Bayram şekeri
 

Çocukluğumun bayramlarını özlüyorum... Eski bayram günlerimi özlüyorum…

Bayram öncesi, arife günleri yapılan bayram alışverişlerini özlüyorum…

Lacivert pantolonumu, yatak altına itina ile yerleştirip, ütü yaptığım günlerimi özlüyorum…

Bayram sabahı, bayram namazından sonra yaptığımız kahvaltıyı, ellerinden öptüğüm, bizleri sarılarak bağrına basan Anamı, Babamı özlüyorum…

Komşumuz Fatma teyzenin kuru üzümlü sarı leblebisini özlüyorum…

Arkadaşlarla sokak sokak dolaşıp, komşularımızın ellerini öperek, şeker topladığım günleri özlüyorum…

Topladığımız bayram harçlıklarıyla, bisiklet kiraladığımız, bisikletçi İsmail amcayı özlüyorum...

Bakkalımız Yılmaz abiden aldığımız çatapatların seslerini özlüyorum…

Lunaparkta bindiğimiz dönme dolapları, çarpışan arabaları, atlıkarıncaları, sihirli aynaları özlüyorum...

Rugan gibi parlayan, cizlevet marka lastik ayakkabılarımı özlüyorum…

Özlüyorum eski günlerimi, özlüyorum eski Bayramlarımı… Özlüyorum…

Tüm dostların bayramını kutlarım...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..