Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Bayram tatili bitmedi mi, konu sağlık ise....

Bayram tatili bitmedi mi, konu sağlık ise....
 

Resim netten,


On gün kadar önce, oğluma ve gezdirdiği köpeğimize epey iri bir rotweller saldırdı.

Oğlumu, elinden ısırdı. Köpek salık ve ev köpeği olmasına rağmen kuduz aşısı yoktu.

Tabi köpek karantinaya alındı ve aşılama takvimi başladı.

ilk üç doz mecburi yapıldı, dördüncü ve beşinci aşı da köpeğin karantinasından sonra belli olucak...

Eğer köpek hasta ise aşılamaya devam edilecek.

Üzücü ve sıkıntılı bir süreç...

İlk üç aşıyı olduk da....

OĞLUM: Anne dördüncü kuduz aşısının günü pazar günü. Aşı olmamam için, veterinerlikten, köpek sağlıklıdır, yazısını almamız lazım.

BEN: Biliyorum, karantinanın kalkması ve senin aşılarının kesilmesi için bu belgeyi bugün almamız lazım.

OĞLUM:Çıkalım mı ?

BEN:Veterinerliğe telefon açalım da.

Bayram tatili bugün bitti. (Umarım bitti, çünkü bu gün cuma.)

Belediye ye ait bölgemizde bulunan veterinerlik merkezini arıyorum.

Konuyu anlatıyorum.

Beni bir saat sonra arayın diyor.

Neden mi, çünkü, RESMİ TATİL... Ve ben koruma görevlisiyim diyor.

Telefonumu bırakıyorum, müdürlerini arayıp, bana haber verecekler.

Yarım saat sonra, veterinerlikten arıyorlar. Belli ki evinden arıyor .

Durumu bir kez de, telefondaki beye anlatıyorum.

Sinirleniyor, Belgeyi bu gün alamazsınız, pazartesi verebilirim diyor.

Peki aşı, bu belgeyi bugün alamaz isem, pazara dördüncü kuduz aşısını olmam gerek.

Olun o zaman diyor, bağırarak.

Köpek sağlıklı ise neden olalım, diyorum. Bağırmadan.

Olmayın o zaman diyor; bağırarak.

Dr olan iki kuzenim de gereksiz ise, kuduzun dördüncü aşısını olmamamı söyledi . diyorum. Bağırmadan.

Onlar ne bilecek veteriner olan benim diyor, Bağırarak.

Belgeyi verirse, çalışmaış olucakMIŞ, devlet memuru olduğu için de
tatilde çalışır ise suçlu duruma düşecek MİŞ. (Ne derece doğru ya da mantıklı anlamıyorum)

Peki ben gidip köpeği görü , yaşıyors , aşıyı yaptırmasam diyorum. Çaresiz ama bağırmadan.

Siz veteriner misiniz ? diyor bağırarak.

Başka bir yol önerin o halde diyorum, bağırarak.

Size önerim olamıyacak diyor, bağırarak.

Bu gün cuma,

Pazara aşı yaptırmam lazım.

Karantina hakkında belgeyi ancak pazartesi alabiliyorum.

ve ben ne yapmam gerektiği konusunda şaşkınım.

Ama sadece bir an, sonra toparlıyorum kendimi,

ÜSTELİK KONU SAĞLIK:
ŞÜKÜRLER OLSUN, CAHİL DEĞİLİM,
SÜKÜRLER OLSUN; BAĞIRILDIĞIM İÇİN ÜRKMEDİM.
ŞÜKÜRLER OLSUN KONUYU SORABİLECEĞİM ÖZEL HASTANELER VAR.
ŞÜKÜRLER OLSUN ÖZEL HASTANEYE GİDEBİLECEĞİM PARAM VAR.

NE DEMELİ İYİ Kİ, UZUN TATİLLER VAR. VE UMARIM İYİ DİNLENMİŞSİNİZDİR.

DÖRT GÜNLÜK, GEÇMİŞ, KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN....

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..