Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Bayram tatili dokuz gün!

Kalkınmakta olan bir ülkenin vatandaşı olarak bayram tatillerinin uzun olmasını kabullenemiyorum!

Üç günlük Ramazan Bayramının dokuz güne uzatılması sonucu ekonomide büyük bir kayıp olacağı tabiidir!

Mesela bendeniz çatı katının donanımı ile meşgulüm! Tam banyoya başlayacaktım ki bayram arifesi geldi! Zaten öğleden sonra bir iki saat çalışıyorum; bir de arife gelince kolum kanadım kırıldı, üzerime tembellik çöktü!

Bir de bizim Selami'ye teraziyi ver dediğimde tutup metreyi vermesi çalışma azmimi derinden yaralıyor!

İşe göre adam; adama göre iş açmazının yansıması bunlar!

Kabahat benim tabi!

İş başlarken " bak oğlum bu terazi, bu metre, bu testere, bu da matkap!" demeliydim!

Bayram sonu diyeceğim!

Elli yıllık inşaat birikimimin faydasını görüyorum! Sıhhi tesisatı bile kendim yapıyorum! Denemedim ama sıhhatli olduğundan eminim!

Şeytan kulağına kurşun, bir kere bile sağ elimin baş parmağına çekici vurmadım! Bunu amatör ruha bağlıyorum! Profesyonel çalışma hayatımda kaç kez vurmuştum! İşin sahibini kaç kez yoklamıştım bu sayede!

Dedim ya, bayram nasıl geçecek bilmiyorum!

Dokuz gün dokuz doğuracağım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..