Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

BAYRAM

BAYRAM
 

Alıntı


Bütün blog dostlarımın bayramı kutlu olsun. Sağlıklı huzurlu, (inşallah) bereket dolu nice bayramlara yıllara.

Bir Ayşe'm var benim. 'Bayram geliyor''dedim. ''Ne bayramı abla o ancak zenginlere gelir bizimki bayram gelmiş neyime anam, anam garibem türküsü'dedi. Başladı türküyü okumaya. Hikayesini biliyorum ya satırlara dökülüverdi.

Bayram dedikleri nedir ki gülüm,
Bana sorarsan çocukluğum kırmızı pabuçlarım
Anamın yaşadığı günler hani hüzünsüz
Bir de babamın gülüşü benim nasırsız avuçlarım.

Köyde karayağız Ali'ye sevdalı günler,
Rüyamda sevenlerin kavuşması
Karanlık gecelerde ışığı bulmak bir gözde
Bir de çocuğumun büyük mekteplerde okuması..

Bayram dedikleri nedir ki gülüm
Bir sabah olsun sevgiyle kucaklaşmak,
Bir ekmek için bir ömür didinip
Sonra üç kuruş para için dağılmamak.

Aslında bayram sevgilerin var olması,
Bir yaşlının bir el öpene kavuşması
Benim kalbim kırık boş ver gülüm
Bayram ne biliyor musun, çocukların hiç ağlamaması..


 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..