Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '10

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram

Bayram
 

Geldi yine bayram, nerden geliyo nasıl yapıyo anlamıyorum her sene geliyor, hayret ediyorum. Önceleri tatil diye severdim, büyüdük şimdi bayramlaşma faslına tabiyiz ya hiç sevmiyorum artık bayramı. Gelen giden olur diye gecenin 11 ine kadar takım elbise gravat beklediğim bayramı ne sevecem ya.

Hele bayramlaşmaktan nefret ediyorum, bayramlaşmazsak ayıp olur diye gidiyor herkes birbirine, bariz belli, bıraksan insanları kimse kimsenin yüzüne bakmaz valla, hele klişe bayramlaşma cümleleri deli ediyor beni.

- nasılsınız?

- iyiyiz sağolun, siz nasılsınız

Oysa bilse gazım var, yanlarım ağrıyor, başım uykusuzluktan çatlıyor çünkü ancak gece 12 sabah 5 arası kendime zaman ayırabildim, sabah da senin faydasız oğlun bayramlaşmaya gelir korkusuyla kuşluk vakti kaldırıldım ama o beyinsiz gelmedi.

Nasılsınız diye yapmacık soranın birine " sana ne, doktor musun?" diyecem son bayramlaşmam olacak. Sevmiyorum abi işte yapmacık işleri, sanki nasıl olduğumuz birbirimizin umurunda.

Ya hu insan buruş buruş adamların elini yüzünü öpmekten neden mutlu olsun ki? Manyak mıyız, sadist miyiz? Bakanlar kurulundan her naneye yasa yapıyorlar ya, kanun hükmünde kararname bekliyorum, bu yıl bayramlaşmalar iptal edildi, herkes evinde oturacak diye, benden eveti anca böyle alırlar haberleri yok.

Bayramın tek öpülesi eli anneminki, tek ziyaret edilecek yeri babamın mezarı, kalanı traş hocam, Allahtan benim sülale bilgisayarla uğraşmaz, blog hiiç okumaz.

Okuyanların bayramlarını kutlarım, nasılsa öpüşüp hal hatır sormuyoruz..

Bol kayıtlı iyi bayramlar.

http://asabiamca.blogspot.com/2010/09/bayram.html sansürüzü burada

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...