Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Bayrama gelirim!

Almanca hocamız vardı Esin Hanım. Tipik bir Alman'dı. Beni de Almanlara benzetirdi.

“Ahmet sen ne kadar Almanlara benziyorsun! Çabuk öğrenirsin sen Almancayı!”

Tabi ben o gazla sınıfın en iyisi olmuştum!

Zaten bu yaşa geldim, beni Türk’e benzetene rastlamadım!

Amcalarım dayılarım nazlatırdı beni!

“Urus, Urus, sarı Urus!”

Annem kızdığında!

“Yonan! Sari Yonan!”

Esin Hanım!

“Almanlara ne kadar benziyorsun sen Ahmet?”

Araplar!

“İngilizi, İngilizi!”

Geçen araştırdım da benim tipime uygun Türkler de varmış!

“Kıpçak Türkleri!”

Sevindim ki ne sevinmek!

Ne kadar sıkıntı veriyor biliyor musunuz arada kalmak?

“Abi senin ne olduğun belli değil be? “

“Olur mu lan Kıpçak Türküyüz işte!”

“Uydurdun bir Türk boyu gene!”

“İşine gelmedi değil mi? Senin gibi Oğuz muyuz oğlum!”

Oğuzlar göçebe yaşamışlar! Bizim yerimiz yurdumuz var Allaha şükür!

Yalnız bizimkilerin bir kusuru var! Hıristiyan da olmuşlar! Ama ben bunu daha çok bir zenginlik olarak görüyorum! Hatta anneme bakılırsa benim bir tarafımda Musevilik de var!

Tabi annemden öğreniyorum bunu gene! Gene kızdığı bir gün.

“Yehudii! Yehudii!” Diye bağırmıştı bana!

“Anne!” Dedim. “Artık bir karar ver! Bir Yunan edersin beni , bir Yahudi. Hadi Yunana birşey demiyorum ama Yahudiye de nasıl benzettin? Nerem cimri benim?”

Bunları niye yazdım biliyor musunuz?

Ramazana kaldı bir hafta!

Oruç var biliyorsunuz!

Önümüzdeki bir ay şanlı tarihimize bir döneyim diyorum!

Kral Konstantin!

Tanrı Zeus!

Olimpos!

Bayrama gelirim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..