Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bayramda tv yayınları ve Avrupa Yakası

5 günlük bayram tatilini bir çırpıda bitirdik. Ziyaretler, eş dost sohpetleri derken kalan vakitlerimizde de TV izledik. İnanın şu bayram süresince ağız tadıyla izlediğim tek yayın " Avrupa Yakası " dizisi oldu. Diğer yayınların hepsi bir yana, Avrupa Yakası bir yana. Hiç değilse bir süre hayattaki sorunlarımdan sıyrılıp, güldüm ve eğlendim.

Peki ya diğer yayınlar? Tüm kanalların yayın yönetmenlerini tebrik ediyorum. Sanki anlaşma yapmışcasına, gündelik yayınlarında tüm saatlerini doldurdukları aşk, mafya, entrika, silah ve saçmalıklarla dolu dizileri, " özel bölüm" adıyla tekrar tekrar yayınladılar. Hem gece, hem gündüz. Hiç bir kanalda kaliteli bir sinema filmi izleyemedim. Haber veya tartışma programı göremedim. Ama pardon! Yayın hayatına yeni atılmış bir program vardı. Hülya Avşar ve Erman Toroğlu'nun sundukları " Erkekler ve Kadınlar " . İzlemedim ama namını bugün haber sitelerinde okudum. Toplumumuza aile hayatı konusunda çok güzel dersler veren bir program olmuş. Bizim Irak'ı, dış borçlanmayı, kapı dışarı edildiğimiz Avrupa Birliğini, siyaseti değil, evli kadın ve erkeklerin aldatma psikolojilerini tahlil etmemiz lazım..? Tebrik ederim sizleri...

Eskiden bu tür bayram tatillerinde, kaliteli sinema filmleri, belgeseller, haber ve tartışma programları yayınlandığını hatırlıyorum. Şimdilerde dizi esiri olmayı sürdürüyoruz. Daha doğrusu TV kanallarımız sayesinde mecbur bırakılıyoruz. Kanal yöneticilerinin, yayın akışlarını halkın talebine göre hazırladıklarını sanmıyorum. Ve ben artık TV izlemiyorum...

Bu arada son olarak bir konuyu atlamak istemiyorum. TRT 1'de yayınlanan " Kınalı Kuzula r" adlı filmi çok beğendim. Bu tür tarihsel filmlere daha fazla ağırlık verilmesi gerektiği inancındayım. Verilmeli ki, halkımızın beyni yukarıda bahsettiğim yayınlarla doldurulmasın, hem yakın geçmişimizi, hem ileride başımıza gelebilecekleri idrak edebilsin. Teşekkürler TRT 1.

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..