Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayramın mübarek olsun Türkiye'm

Bayramın mübarek olsun Türkiye'm
 

Bayram bayram değildir, içinde sızı varsa, kalbin acıdan alev alev yanıyorsa, nefes almak için çırpınıyorsan, gurbette tek başınaysan kapını çalan yoksa, bir kaç dakikalık telefon görüşmesiyle hasret ateşini köze çevirebiliyorsan en aciz rüzgarla alevlenecek. Bayram bayram değildir, en sevdiğin yanında olamıyorsa sen ona koşup gidemiyorsan, başını sokacak bir evin yoksa, aç karnını hala doyuramadıysan, gözündeki yaşları durdurmayı başaramıyorsan. Bayram bayram değildir, bayram namazından sonra en sevdiğine olan hasretini gidermek için kara topraklara koşup bir avuç toprağa sarılıp kokluyorsan. Bayram bayram değildir, içindeki acıyı dışa vurmadan güçlü görünüp yaşamaya çalışıyorsan.
Tüm milletimizin buruk olan Ramazan bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Tüm şehitlerimize Allahtan rahmet, ailelerine, o yiğitleri tanıyan herkese sabır diliyorum.

Yetmiş milyon ülkemizde Bayramı bayram gibi kutlayanlar da var elbet, onlara da bayramlarının hep bayram gibi olmasını diliyorum.

Bayramı bayram gibi yaşamak adına biraz kendimizi zorlamakta hiç bir zarar görmüyorum ben. Büyüklerimizi, kimsesiz çocukları, kara toprakta bizden dua bekleyen yakınlarımızı, huzurevlerinde sahipsiz kalmış yaşlılarımızı unutmayalım. Hepimizin bir gün onların yerinde olması işten bile değil.

Bu memleket bizim. Her karışında atalarımızın kanı var, bir karışını bile vermemek için hepimiz herşeyimizi veririz. Emanetimizde sorumluluğumuzda çok büyük. Bizleri bayramlarımızda bile acıya gömerek yok sayamazlar. Bir verdiysek yüz almasını da biliriz. Hele ki bir isteyelim yeter.

Doğrusu içimdeki acıdan yazımı toparlamakta zorlanıyorum.Sizlerden özür dileyerek bu kısa bayram mesajımı kabul etmenizi rica ediyorum.
BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN TÜRKİYE, ACI DA OLSA...

 
Toplam blog
: 8
: 652
Kayıt tarihi
: 02.03.07
 
 

Kendimi bildim bileli çalışıyorum. İş hayatı zor tabii…Yazmayı çok severim, konuşmayı da :-)) Gün..