Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bayramın yetim çocukları

Bayramın yetim çocukları
 

Bu içe akan gözyaşlarının dışa yansımasıdır.

Bu gecenin karanlığına hıçkırarak ağlayan, tek dert ortağı yastık olan yetimin sesidir.

Bu alınan bir çift yeni pabuçla ile yatanların sesidir.

Bu adı ''BAYRAM'' olup kendi yetim olanların sesidir.

Bu daha yedisinde-sekizinde elleri nasır tutmuş ve yaşıtları sanal alemde oyunlar oynarken; kendi kir-pas içinde çırak olan yetimlerin sesidir.

Bu tek sığınağı gökkubbe olanların sesidir.

Bu sizlerin değil; ötekilerin yetim çocuğunun sesidir.

Belki, sokak aralarında, zıp diye önünüze çıkan kirli ve pasaklı gördüğünüz, çoğu kez acıdığınız hatta ... dediğiniz ötekinin yetim çocuklarının sesidir.

Bu ses, bir günde olsa akis arıyor, bayram yaklaşırken...

Her bayram olduğu gibi yine kapınız çalınacak bu yetimlerce...

Kiminiz kapı önünden geçiştireceksiniz bir şeker ve sahte bir gülüşle...

Oysa, sizin çocuklarınız kendilerine yakışan en güzel urbalarını giyecekler; hemde en yenisinden, yakışır tabii giyecekler... hakları ... nasıl olsa sizler varsınız anne ve baba...

Dedik ya öteki yetim, yinede bayram hatırına en temiz ikinci el urbasını giymiş kapınızı çalarken;

Amacı: lunaparka gidecek harçlığı toplayabilmek, ne de olsa bayram değil mi? canı çekmiş bir kere...

Ve eve geldiğinde vakit: mutluluk bayramlık yüzünü göstermiştir.Harçlığı çıkmıştır. Sağolsun yetimseviciler vardı hala günümüz toplumunda; kimbilir? onlarda yetim büyümüşlerdir.

 
Toplam blog
: 92
: 766
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

1970 Tarsus doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım.Yüksek öğrenimimi Atatürk Üni..