Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '08

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayramınız kutlu olsun!

Bayramınız kutlu olsun!
 

Bayram geldi.


Sayın okurlarım,

Yine bir bayram geldi.
Tüm güzelliklerin sizinle olmasını diliyor,
kurban bayramınız kutlu olsun ve size iyilikleri taşısın, diyorum.
Öteki duygularımı "Bayramlık" başlığı altındaki dizelerimde sunuyorum.


Bayramlık

Günlerinize;
Bayram coşkusu,
Bayramca aydınlık,

Yaşamınıza;
Bayramca sağlık,

Davranışlarınıza;
Kişilik onuru,
Yurttaşlık bilinci,

Düşüncenize;
Duru duygu esini,

Yüreğinize;
Tükenmeyen umut,
İnsanlık sevgisi,
Aydın duyarlılığı,

Uğraşınıza;
Üstün başarı,

Size ve çevrenize;
Aile mutluluğu,
Ulus birliği,
Mutluluğun bayramca görkemlisi
ve
Bayramca esenlikler diliyorum...

MD


Türkeçimizirn ses bayrağı büyük ozan Fazıl Hüsnü Dağlarca bakınız ne diyor:
" İnsan en büyük şiirdir,
Odur okunması gereken."

Okuma mutluluğunuzu gerçekleştiren günleriniz olsun, derken;
bu amaçla internet adreslerimden de veriyorum:


http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1541392

http://www.antoloji.com/siir/sair/sair.asp?sair=3676&goster=siirler


Saygı, sevgi ve esenliklerimle...


Muhsin DURUCAN

muhsindurucan@ttmail.com

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..