Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bayramlar Barış Yaratır

Bakınız

Ramazan Bayramı geldi çattı

Kutlu olsun hepimize

Kutlu olsun

Kutlu olsun

Kutlu olsun

İnşallah mutluluk yaşatır bizlere

 

Evet canlarım

Bayramların en başat yaptırımı

Yüceler yücesi barıştır

 

Nedir barış

Barış en başta alçak gönüllüktür

İnsanlar

Barış ortamına erdiklerinde

Asla büyüklenmeye kalkmazlar

 

Aslında

Akıllarına bile gelmez büyüklenme

Herkes herkestir

Kimse kimsenin eksiğine gediğine bakmaz

 

El ele verirler

Hal hatır sorarlar

Tatlı şakalar yaparlar

Gönül alırlar

 

Eski defterleri kapatırlar

Hatta yırtıp atarlar

Yeni defterlere el uzatırlar

Tatlılıktır sevecenliktir alçak gönüllülüktür

Güzelliktir bu deftere yazılanlar

Yalan asla geçer akçe değildir

Doğruluktur yardımlaşmadır

Neşe sevinçtir geçer akçe

 

Bu defteri eline alan herkes

Sadece mutluluk yaşar

 

Yani canlarım

Bayram mutluluk yaşatır insana

Ben bunu bilirim bunu söylerim

Herkese de bunu bilin derim

 

Eee ne de olsa

Yaşı yetmişleri aşmış

Binlerce öğrenci sahibi bir öğretmenim

 

Bu bağlamda diyorum işte

Bayramdan ders çıkarın

Dersi yaşamınıza katın

Her zaman da yaşar olun

Asla ve asla es geçmeyin bu dersi

 

Sevin sevilen olun

Sayın sayılan olun

Işıldayan gözlerle bakın çevrenize

Sevgi yayıcısı olun

Çevreniz de

Işıldayan gözlerle baksın çevresine

Güpgüzel bir çevre yaratılsın

 

Bu güzel çevre işte

Benim özlemle beklediğim çevre

Çünkü

En verimli çevre bu çevredir

Ekebildiğiniz kadar

Güzellik ekin bu çevreye

Hepsi çıkar korkmayın

 

Ben Bayramları böyle biliyorum

Herkesin de böyle bilmesini istiyorum

 

Sözlerimin sonuna geldim canlarım

Dilerim

Bu sözlerimi herkes duyar değerlendirir

Yönetenlerimizin de kulaklarına erişir

Onlar da

Bu bağlamda kendilerine çeki düzen verirler

 

Ramazan Bayramınız kutlu olsun canlarım

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..