Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bayramlar devam etsin

Bayramlar devam etsin
 

karadenizvirahaber.com


Mevsim normallerinin üstünde çok güzel havada kutladık bayramı.

Çocukluğumdan kalma büyüklerimizin deyimi ile harika bir “harman zamanı” yaşadık bu bayramda.

Dünya harikasi Rizemiz’de kışa girerken görünen bu sonbahar renkleri hepimizin yüreğini hoplattı.

Bayram bu güzellikte olunca “bayramlar devam etsin ve hep bu güzelliklerde kalalım” diye temenni ediyorum.

190 bine ulaşan okuyucu sayısıyla Milliyet Blog'da yazar olmanın keyfini yaşıyorum.

Nede olsa yazılarına devam eden 1032 yazar arasındayım. 119 yazım yayınlandı.

Bazı yazılarım çok ilgi gördü.

Sansürlemeler, engeller var zaman zaman. Ona rağmen 190 bin okuyucu ve 119 yazı benim için küçük de olsa bayram sevinci…

Asıl bayram sizlerden aldığım güçlü sinyaller ve yürekten söylenen sözlerdir.

İnanılmaz bir yaşama arzusu ve moral veriyor bana söyledikleriniz.

Herkese ayrı ayrı minnet ve şükran borçluyum bu manada.

Teşvik ediyorsunuz daha dikkatli davranmaya, araştırmaya ve ezbere yazmamaya özendiriyorsunuz.

Dilerim, Rizemiz her gün yazabilen yazarlarına bir an önce kavuşur. Ve benim yaşadıklarımı yaşayan insanlar çoğaldıkça bir çok güzelliği de beraber yaşamış oluruz.

Bir vilayetin çeşitli kesimlerinden her gün fikrini söyleyen, yaşanan olaylara yorumlar getiren insanları yoksa o vilayet tümden ve her şeyden geri kalmış demektir.

Örneklerini görüyoruz.

Hiçbir konuda fikrimiz sorulmuyor.

Sebebi günü ve olayları yorumlayanlarımızın olmamasıdır.

Elbette yazarlar var ama yeterli görmüyorum.

Bende dahil hem yazılanlar hem’de yazarlar yeterli değil.

Daha çok insan ve daha çok yorum.

Yönetenlerin hizaya gelmesi, halkın istek ve beklentilerine cevap vermeleri başka türlü mümkün değil…

Valimiz “Dünya Rizeliler Günü” dedi, gitmeden bitti.

Üst Geçit yalpılıyor!..

Bayramlaşmayı çadırda yaptık…

Fazla sürmez fos edecek…

Bütün Rize’nin bir Meydanda bayramlaşması kötü bir şey mi?

Çadırda bayramlaşmasının eleştirilecek ne yani var?

Tamam da, protokole kim karar verdi?

Orada sıradan gibi duran insanlar vardı…

Vali, Belediye Başkanı, Garnizon Komutanı, Siyasi Partilerin Başkanları ve Genel Müdürler

Protokol masasında onlar olmalı…

Yoksa “Rize Bayramlaşıyor” diye insanları bir çadıra tıkmak ve sadece bir partiyi başkan ve yönetim kurulu ile protokol masasına sıralamak iş değildir.

Her kurum bayramlaşmasını önceden ilan ediyordu zaten.

Burada mecbur ettiğiniz kurumlar kendi içinde mensupları ile bayramlaşamadı.

Ve bu yüzden “fos” edecek dedim.

Korku imparatorluğunun nefesini ensesinde hissedenler her türlü yalakalığı yapacaklar “iyi oldu” diyecekler ama, ben diyemem.

Ben bayramı bayram gibi yaşamak istiyorum, birilerinin gölgesinde değil.

Eski Türklerde çadır geleneği vardı biliyorsunuz.

Ama, kara ve ak çadır diye iki çadırda karşılanırdı davet edilenler…

Bu ak çadır olduğuna göre erkek çocuk isteniyor.

Çocuk yapmaya milletin dermanı varsa tabii?

Sevgi ve Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..