Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bayramlar Hayır Getirmeli

Bayramlar

Özellikle Dini Bayramlar

Hayırlar yaratırlar

 

Bizim için

Kutladığımız şu Ramazan Bayramı

Büyük bir fırsattır

 

Bugünlerde

Ülke önemli sorunlar yaşıyor

Özellikle toplumsal alanda bunlar

Siyaset

Alabildiğine ayrıştırıcı bir hal aldı

 

Önde gelen siyasetçiler

Rakip partileri taş atılması gereken

Şeytan olarak görüyorlar

Durum adeta bu

 

İktidara bakıyorum

Muhalefete bakıyorum böyle

 

Bu durum

Bizi çıkmaza sürüklüyor

Bu çok tehlikeli yanlış

 

Oy veren bir vatandaşım ben

Ülkemi insanlarımı seviyorum

 

Bir öğretmen olarak

Bu yanlış beni çok rahatsız diyor

Ve mutlaka düzeltilmeli diyorum

 

Bu siyaset anlayışı

21.yüzyıl anlayışıyla uyuşmuyor

İnsani yönü

Ç ok yanlış bir yaklaşım bu

 

Bu konuda

Siyasetçilere sözüm şudur

Sevgili siyasetçi kardeşlerim

Allah öğüdü Bayramlara candan katılıp

Sevinç içinde görünüyorsunuz

 

Ama

Allah öğüdü olan barış ve kardeşliği

Yaşamınızdan çıkarıp atıyorsunuz

 

Sizin yapacağınız en başat iş

Halkın tümüne el uzatmak

Gülen gözlerle bakıp

Gönül alıcı olarak güzellikler sergilemektir

 

Masumiyet karinenizi temiz tutacaksınız

İktidarıyla muhalefetiyle samimi olacaksınız

Farklı görüş ve düşüncelerinizi

Bu koşullarda anlatabileceksiniz

 

Yani

Kaş yapayım derken göz çıkarmayacaksınız

 

Daha da önemlisi

Olumlu düşünce ve görüşlerinizi

Onaya sunabileceksiniz

 

Bunun için de

Eski defterleri yırtıp atacaksınız

Yeni defterleri alacaksınız elinize

Yeni güzel şeyler yazacaksınız

Yazılmasına aracı olacaksınız

 

İktidar

Y eni sayfada hiç sözünü etmeyecek

CHP’nin geçmişinden geleceğinden

Bakacak yeni güzellikler yazmaya

 

Muhalefet özellikle CHP

Bırakacak hınca hınç söylemlerle

İktidara yüklenmeyi

 

Bakacak

Ülke için daha güzel neler yapılabilir

Ona uyum sağlayacak

 

Sevgili siyasetçilerimiz

Ben derim ki çıkın bir kez dışınıza

Bakın şöyle kendinize el bakar gibi

Görün bakın ne haldesiniz

 

Benim söylemem size yetmez

Siz kendiniz değerlendirin kendinizi

AKP baksın kendisine CHP’ye baktığı gibi

CHP baksın kendine AKP’ye baktığı gibi

 

Bu alışkanlık olsun

Her parti de böyle davranır olsun

 

Kuantum düşünce tekniklerine uyun

Bırakın

Ayıplamayı kınamayı şikayetlenip durmayı

Kendi işinize sıkı sarılın

Güzel düşünün güzelle buluşun

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..